4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    steven079

Pdf bijlage word niet getoont in mail ipad

Beste,

Sinds kort al me mails account gewijzigd naar imap op me imac, iphone,ipad. Als ik een mail krijg met een pdf bestand word deze getoont zowel op me imac en iphone , maar op de ipad word het pdf bestand niet getoont maar zie ik een klein vierkantje staan in de mail die niet geopend kan worden! Hoe kan ik dit oplossen dat de bijlage pdf geopend kan worden in de mail op de ipad?

Moderator
    Night

En verder:
    Settings>Mail, Contacts, Calendars>Mail>Load Remote Images…staat dit AAN?

Overigens komt dit probleem eigenlijk specifiek voor bij POP mail ipv IMAP. Weet je zeker dat je IMAP gebruikt?

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 8 maanden geleden door  Night.

Bijdrager
    Luigi_Stef

Ik heb sinds OIS 9 vergelijkbaar probleem met PDF bestanden in Mail.
    Het enige verschil is dat deze bij mij wel automatisch openen en een voorbeeld weergeven maar ik kan niet meer naar “quick Look” zoals in het filmpje vanaf 3.07. Daar krijg ik enkel “bewaar afbeelding” of “kopieer”. Voor PDF bestanden van 1 pagina is dit geen probleem maar bij meer pagina’s kan ik dus enkel de eerste zien in de mail zelf als preview.

Bij instellingen staat de “laad afbeeldingen” feature aan maar als ik deze uit zet krijg ik ook geen afbeeldingen meer te zien van bvb nieuwsbrieven.
    Voor IOS9 had ik dit probleem niet. Bij mijn Iphone die nog op IOS8 loopt werkt alles perfect en krijg ik de pdf bestanden wel open.
    En daar staat de “laad afbeeldingen” ook aan maar mijn pdf bestanden kan ik ten alle tijden normaal openen met quicklook. Ik denk dat dit een bug is in IOS 9.

Bijdrager
    Luigi_Stef

Misschien toch een oplossing gevonden, althans voor mijn probleem, weet niet of jij identieke storing ondervind.

https://discussions.apple.com/thread/5333598

Ga het vanavond testen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.