5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Nextweb

pdf bestanden samenvoegen in voorvertoning lukt niet.

Hallo,

Over zie ok op internet dat het zou moeten werken. Twee pdf bestanden samenvoegen in voorvertoning. (zodat ze in feite over elkaar gaan) Maar op een of andere manier lukt het niet. Ik werk op deze mac op osx versie 10.10.5. (versie voorvertoning 8.0)

Welke instructie ik op internet ook volgen, je zou ze zo over elkaar moeten kunnen schuiven.

Dank voor jullie hulp.

Bijdrager
    KarelWillem

zodat ze in feite over elkaar gaan

?? Wat bedoel je daarmee?

Samenvoegen betekent meestal dat de ene PDF doorloopt achter de andere.
    Ofwel: 2x een PDF van 12 pagina’s, maakt een PDF van 24 pagina’s. Op volgorde van PDF 1 – PDF 2.

Bedoel jij wat anders?

Bijdrager
    Nextweb

Ok, dank je. Ik dacht dat je ook twee bestanden, over elkaar kan samenvoegen.

Bijdrager
    HaWollie

Als je twee of meerdere PDF bestanden wilt combineren tot één PDF bestand, dan kan je dat inderdaad doen door deze zoals jij dat omschrijft “over elkaar heen te schuiven“.

Voorwaarde om deze actie te laten slagen is dat alle te combineren bestanden inderdaad een PDF bestand betreffen en deze niet beveiligd zijn.

Bijdrager
    KarelWillem
    Nextweb op 24 november 2016

Ok, dank je. Ik dacht dat je ook twee bestanden, (over elkaar) kan samenvoegen.

Ja, je kan twee bestanden zonder problemen samenvoegen, zoals hierboven al uitgelegd.

Maar ik snap nog steeds niet wat wat jij bedoeld met ‘over elkaar’, en wat je doel daarmee is.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.