15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    slam

PDA en Mac – synchronisatie

Sinds kort in bezit van PDA IPAQ HP 4150.
    Wie heeft ervaring met synchronisatiesoftware voor de Mac?
    Missing Sinc kan mij niet echt bekoren.

Bijdrager
    vhbart

Alleen maar ervaring met Palm, en Googlen levert niet veel op. Misschien heb je hier iets aan?
    Heb je reeds geprobeerd via Bluetooth/ iSync?

Bijdrager
    Zout

Je had nooit een PocketPC PDA moetten kopen als je met je mac er mee wilt werken. Als je missing sync niks vind dan rest je weinig dan het installeren van VirtualPC.

Bijdrager
    Mek
    Bijdrager
    Mr X

Wie koopt er nu een PokkePC. Je had beter een Palm kunnen kopen,
    Maar je zou onsync kunnen proberen en anders kijk eens op versiontracker.com onder pda sync
    suc6

Bijdrager
    Fuji

missing sync werkt feilloos met mn mac.
    gn enkel probleem.

dus mssh dat het toch wel bij de gebruiker ligt? :wink:

Bijdrager
    Rolf

inderdaad http://www.pocketmac.net

Heb het een tijdje geprobeerd en werkte prima. Totdat ik die PocketPC het raam uit heb gemikt.

Bijdrager
    pcgaasbeek

Ik heb ook een iPAQ 4150 en synchroniseer en installeer met Missing Sync. Geen enkel probleem!

Inactief
    Anoniem

Ik gebruik PocketMAC werkt prima, ook het syncen via WIFI… nema problema:)

Bijdrager
    monsterke

pocketmac werkt niet met entourage bij mij … heb een ipaq 3760

entourage has generated an error and needs to close
    send error report to microsoft

go figure dat het WEER micro stront is

Bijdrager
    robertkat

Ik heb een h4350 en synchroniseer alles met pocketmac. Dit programma synchroniseert namelijk niet alleen ical en je adres boek, maar ook je emails uit mail of entourage!

Bijdrager
    KingOfBongo
    ”Mr

Wie koopt er nu een PokkePC. Je had beter een Palm kunnen kopen,

Omdat een PocketPC gewoon stukken lekkerder werkt dan een Palm? Ik heb beiden gehad (al moet ik eerlijkheidshalve toegeven dat het een redelijk oude Palm was) en het feit dat je op je PocketPC gewoon Word & Excel krijgt (ipv die zielige conversie pogingen van Palm) is voor mij al reden genoeg. Anyway gebruik ook gewoon PocketMac en ik sync m’n iPaq 4150 via bluetooth naar Panther.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb als verstokte Mac-gebruiker nu ook een Pocket PC (i.v.m. Navigatie).
    Deze is zeer eenvoudig en prima te syncen met de Mac met Missing Sync.

Nooit gedacht dat ik een Yakumo (wat een naam!!!) werkend zou krijgen op mijn Mac. Zelfs in iTunes doet de Yakumo gewoon mee.

Bijdrager
    LoveBug356

Ik krijg het maar niet aan de praat om PocketMac te laten werken met Panther. Er staat gewoon altijd dat er geen connectie is met mijn PocketPC maar ik zie nergens een knop waar ik mee kan connecteren. Ik heb zowel met de cradle (USB) als met bluetooth al geprobeerd.

Bijdrager
    MacDirk

:x maandenlang goed gegaan met mijn IPAQ 5550 en Pocketmac op mijn G4 10.2.6 – nu herkent mijn G4 mijn IPAQ niet meer en vice versa (status: no device). Alle settings nagelopen en die zouden goed moeten staan. kabel zit ook in de goede USB port dus dat kan het ook niet zijn

HELP!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.