7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    wouter wieringa

Pc, Mac en I-Sight

Een collega werkt met pc, ik met Mac OSX 3.8 op een G4. Ik wil een I-sight camera kopen.
    Vraag: Kunnen we elkaar ook in beeld krijgen? En hoe werkt dat dan?

Moderator
    Strifer
    ”wouter

Een collega werkt met pc, ik met Mac OSX 3.8 op een G4. Ik wil een I-sight camera kopen.
    Vraag: Kunnen we elkaar ook in beeld krijgen? En hoe werkt dat dan?

volgens mij kan het met iChat voor MAc en AIM voor PC. En er is nog zo’n rogramma waarmee het kan, maar dat ben ik even kwijt..

Bijdrager
    eurofighter2

Ja dat is mogelijk. Op je Mac gebruik jij iChat video, op de PC gebruikt hij de AOL instant messenger http://www.aol.com/aim/downloadaim.adp

Je zult wel merken dat hij jou perfect ziet (de iSight is immers een geweldige webcam), maar jij ziet hem in wat mindere kwaliteit want zijn camera is vast en zeker van wat mindere kwaliteit :wink:

Bijdrager
    eurofighter2

Je kunt geloof ik ook Yahoo Messenger gebruiken, maar dan heb je geen geluid.

Bijdrager
    vishaakje

je hebt ook nog het (lompe) programma iVisit

Bijdrager
    wouter wieringa

Dank jullie wel, ik ga straks naar de winkel, camera kopen en uitproberen!

W

Bijdrager
    ePod

Yahoo Messenger werkt ook inderdaad. Laatst met mijn ouders in Kaapstad, Zuid-Afrika uitgeprobeerd. Ging niet geheel zonder moeilijkheden maar het was te doen. Yahoo Messenger voor Mac heeft helaas nogal last van een paar bugs, heb ik het idee…. klapt er snel uit.

iChat/AIM moeten we ook nog ’s proberen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.