12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    paulthetall

Pc Game Onescapee omgezet naar Mac Gratis voor download

Hallo mede Mac’ers,

Ik ben zoals jullie al weten met PC spellen omzetten naar de Mac.
    Ik heb het gratis/freeware PC spel Onescapee omgezet naar Mac. Fantastische adventuren spel van vroeger. Kunnen jullie checken of de game ook werkt bij jullie op de Mac? Zorg er wel voor dat je de laatste xquartz hebt geinstalleerd op je Mac. De game staat ter download op de downloadsectie van http://www.Paulthetall.com. Veel gameplezier!

Bijdrager
    Yannes

This info you can find on the contact page.

to

This info can you find on the contact page.

En negatieve reclame op dit forum helpt niet echt hoor. Je topic wordt weer gelocked en mensen krijgen een nog grotere afkeer van je sites.

Bijdrager
    Yaris

Nee, correct is: You can find this info on the contact page ofwel This info can be found on the contact page.

Bijdrager
    paulthetall

? Hoezo negatieve reclame? Ik heb een spel omgezet naar de Mac regelrechte download link http://www.paulthetall.com/pageID_10337269.html. Zit voor jullie die games om te zetten. Kijk zelf maar.

Bijdrager
    paulthetall

over welk stuk hebben jullie het nu? Zie niet waar dat staat…

Bijdrager
    Yaris

Ik weet ook niet wat Yannes bedoelt. Volgens mij maak je geen negatieve reclame (= een ander in een slecht daglicht plaatsen) maar gewone reclame en dat is helaas verboden volgens de forumregels zoals je gisteren ook al gezegd is geworden:

Bor op 25 september 2010

Als ik zo vriendelijk mag zijn de huisregels te citeren…

One More Thing is geen promotiemedium voor initiatieven of aanbiedingen. Berichten die fungeren als reclame voor een website of ander initiatief worden verwijderd.

Een moderator zal dit topic daarom ook sluiten vermoed ik.

Bijdrager
    paulthetall

@Yannes En trouwens vorige keer kreeg een flink aantal mensen op mijn onemorething inbox die het een erg interessante site vonden. In plaats van negatief te doen, misschien een dank je wel op zijn plaats voor het omzetten van de game voor de Mac.

Bijdrager
    paulthetall

@Yaris, dit is geen reclame, ik meld alleen dat ik een PC game heb omgezet naar de Mac die voor iedereen beschikbaar is gemaakt. Dat is toch goed nieuws? Ik snap het probleem niet?

Bijdrager
    Yaris

OK Paul, ik heb me vergist. Je vraagt gewoon om te testen en er is geen geld mee gemoeid. Het kan dus niet beschouwd worden als reclame.

Geblokkeerd
    Anoniem

Tja, de pest is dat je wel gewoon een download aanbiedt van een compleet spel, wat een commercieel product is. En dat is iets wat op dit forum niet mag.

EDIT:
    Oh, en die game bevat schijnbaar een rootkit/virus. Gefeliciteerd. Ik had al zo’n voorgevoel.

EDIT 2:
    Yaris heeft gelijk, de game is freeware. Mijn excuses. Neemt niet weg dat het natuurlijk geen kwaad kan het vermeende virus nog op te schonen uit je download.

Bijdrager
    Rickje

Met alle respect, leuk wat je doet, maar doe dan even Pro Evolution Soccer 2011 voor mij porten naar cider ofzo. Wat heb ik aan een of ander spel van 1993?

Bijdrager
    paulthetall

@callin, ik heb bij Codeweavers (Makers van Crossover) naar uitleg gevraagd, en het lijkt erop dat clamantivirus de vervangende dll’s van wine als “virus” ziet wat het niet is. Die Dlls zijn anders omdat het anders copyright van Windows schend. die Dlls doen wel hetzelfde maar dan anders ontwikkeld. Vandaar, dus het is geen virus nogmaals, maar word blijkbaar gezien als virus.

@Rickje, POS 2011 is een commercieel spel, maar mail maar op de site, dan kan ik kijken wat mogelijk is op de legale manier natuurlijk.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.