10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    EagerB0bNerd

PC en Mac logo

Ik ben een CD aan het maken die zowel op een Mac als een PC te gebruiken is.
    Om dit aan te geven wil ik er het Mac en een PC (Windows ??) logo opzetten.
    CD wordt full-color bedrukt, logo kan dat dus ook zijn of vector bestand is ook prima.

Waar vind ik zoiets of wie kan het me sturen ? :D

Bijdrager
    sabine

http://www.brandsoftheworld.com hier staan vele logos voor zowel apple als windows in vector.

Bijdrager
    Elian

You’ve got mail…… 8)

Bijdrager
    junkiesxl

Is echt een leuke website:D

Bijdrager
    EagerB0bNerd

ja, bedankt Elian.
    Windows logo is wat ik zocht.
    Mac logo wat ik zoek is niet het Apple logo, maar het logo wat wel eens op softwarepaketten zit.
    Niet het “Classic” of X logo, maar het is meen ik een Aqua-achtig computertje ???

Bijdrager
    Zout

gewoon even zoeken op de apple site, denk dat je het build for OSX logo zoekt?

Bijdrager
    Stof

Kweenie hoe serieus je project is maar zowel Apple als Microsoft hebben hier officiƫle logo programs voor met bijbehorende restricties.

Die voor het Mac logo vind je op http://developer.apple.com/softwarelicensing/agreements/maclogo.html.

Bijdrager
    EagerB0bNerd

het “project” is een bedrukte CD met beelden en info.
    Is dus geen software maar gegevens.
    “powered by XMP” zullen we maar zeggen.

om aan te geven dat de CD geschikt is voor MAc en Pc wilde ik de logo’s erop.
    Maar eigenlijk meer om wat elementen te hebben om de boel een beetje op te leuken.:)

[bewerk] maar die logo’s was wel wat ik zocht Stof
    bedankt maar weer !

Bijdrager
    eiko

dat logo op de link van stof is tog echt het logo wat ik op al mijn software heb staan, en niet dat compje wat je kreeg bij os9 of ouder.:roll:

Bijdrager
    EagerB0bNerd
    ”eiko”

dat logo op de link van stof is tog echt het logo wat ik op al mijn software heb staan, en niet dat compje wat je kreeg bij os9 of ouder.:roll:

dat zeg ik ! :wink:

maar is idd geen computertje, maar “lachend gezicht” :D

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.