4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Ruben

PC Card slot op Powerbook…

Op mijn Powerbook zit een PC Card slot, maar wat kan ik daar mee? Het is duidelijk dat ik hier PC Cards in kan proppen, maar hoe kan ik ze gebruiken? Ik heb (nog steeds) een behoorlijke verzameling PC Cards, maar kan er werkelijk niet één gebruiken!:x

De kaartjes die ik allemaal al heb geprobeert zijn:

[*:4e76890132]Firstfoon GSM kaart
      [*:4e76890132]Goldcard modem
      [*:4e76890132]Xircom Ethernet kaart
      [*:4e76890132]Wireless kaartje
      [*:4e76890132]IBM token ring kaartje
      [*:4e76890132]iomega pocket zip
      [*:4e76890132]ISDN adapter
      [*:4e76890132]Smartmedia reader
      [*:4e76890132]Xircom REX digitale agenda
      [*:4e76890132]Externe floppy drive
      [/list:u:4e76890132]
      De meeste kaartjes zijn wel zichtbaar in mijn menu-balk maar verder dan dat kom ik niet.

Het gaat toch niet zo wezen dat ik ala-Wintendo overal een driver voor moet hebben he?:-(

Bijdrager
      Deskman

Ik heb geen PB, maar wel een kaartje voor mobiel internet. Ik weet zeker dat die niks doet zonder drivers ervoor. En ik vrees dat de kaartjes of niet ondersteund worden of alleen maar via drivertjes die ‘derden’ er voor gemaakt hebben.

Bijdrager
      Ruben
      ”Deskman”

En ik vrees dat de kaartjes of niet ondersteund worden of alleen maar via drivertjes die ‘derden’ er voor gemaakt hebben.

Tja, da’s wel jammer dan… ik denk dat ik de laatste tijd gewoon een beetje te verwend ben geraakt met mijn Mac. De zaken die ik eraan heb hangen via USB en FireWire draaien allemaal lekker zonder drivers, terwijl ik daar op de Wintendo wel altijd drivers voor moest hebben; scanner, digitale film of -foto camera, printer, Edirol audio input/output… ik had dus eigenlijk een beetje gehoopt en verwacht dat er toch minstens een paar van mijn PC cards het zo zouden doen… maar dan ga ik voor de kaartjes die ik nog wel interessant vind maar eens op zoek naar eventuele OS X drivers. Vooral de externe floppy zou wel eens handig zijn, heb nog een hele verzameling floppen van de PC waarvan ik wel wil weten wat er nog allemaal op staat…

Bijdrager
      Klaasmans

Buggar!

Ik heb hetzelfde. Xircom kaartje erin, m’n powerbook laat zien dat ie er is, maar doet er he-le-maal niets mee. Nou ja… dan niet!

Klaas

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.