25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Q:

Bijdrager
    Dutch-Mp3

PayPal Vraag.

Ey
    K heb een paar vragen.
    Ik wil wel een paypal account hebben. maar ik weet niet of je allemaal briefen thuisgestuurd krijgt??
    En je hebt daar 3 soorten:
    —Personal Account
    Ideal for online shopping. Send and receive payments through PayPal’s secure network.
    Personal
    counts cannot accept debit or credit card payments.
    —Premier AccountIndividual Account
    Perfect for buying and selling on eBay or merchant websites. Accept all payment types for low
    fees.
    Do business under your own name.
    —Business Account
    The right choice for your online business. Accept all payment types for low fees. Do business
    under
    a company or group name.

Als ik bijvoorbeeld de premier account wil. Kost dat dan ook geld voor de account??
    En krijg je dan ook allemaal papieren thuisgestuurd??

:oops: Help:oops:

Bijdrager
    gerror

Als je per se niet wilt dat je ouders weten dat je een paypal account hebt, kun je meestal bij dit soort bedrijven een factuuradres aangeven van een vriend ofzo.

Bijdrager
    gipsman

Paypal wordt aan een kredietkaart of een gewone bankrekening gekoppeld.
    Je kan een betaallimiet aan je paypalaccount geven, dwz. aangeven hoeveel de account van je bankrekening of kredietkaart mag halen, of je kan er meteen geld opzetten.
    Je kan er online mee betalen of betaald worden als de andere partij ook een paypal account heeft.
    Er zijn steeds transactiekosten aan verbonden en er bestaan allerlei restricties en voorwaarden.
    Voordeel is dat je creditcardnummer niet zichtbaar wordt.
    Het is dus een stuk veiliger maar toch een gedoe.
    Papieren komen er niet aan te pas denk ik. Alles verloopt online behalve de transactiegegevens op je creditcard of bankrekening natuurlijk.
    Met de personal account kan je ook paypal hebben en ermee betalen. Maar er is een limiet voor het aantal transacties en het bedrag ervan.

Bijdrager
    Dutch-Mp3

Dus als ik een premier rekening doe krijg ik geen papieren thuis.
    En kan ik bijvoorbeeld donaties van mijn site ontvangen en de hosting mee betalen??
    En is de premier ook gratis?

Bijdrager
    gipsman

Premier en business zijn ook gratis om aan te maken.
    Het verschil zit ‘m in de meer uitgebreide transactiemogelijkheden EN DE DAARAAN VERBONDEN KOSTEN. (Je betaalt hogere ‘fees’ omdat je dan meestal hogere bedragen betaalt en krijgt.)
    Je moet in ieder geval een bankrekening of creditcard hebben om geld op die account te zetten.
    Je kan wel iemand via creditcard betalen die paypal heeft, zonder zelf een account te hebben.
    Maar als ze jou op jouw paypalaccount betalen moet je een bankrekeingnummer of creditcard hebben om dat geld te kunnen innen.
    Nogmaals: lees goed de help want het is vrij ingewikkeld:

https://www.paypal.com/nl/cgi-bin/webscr?cmd=_help-ext&source_page=_home

Bijdrager
    hansenonline

en waar kan je zonder credit card een paypal account openen? ik kom niet verder zonder een credit card gegevens in te vullen en heb geen credit card.

Bijdrager
    MacBeer

Het kan hoor, echt. Maak een paypal account aan. Bij ‘geld toevoegen’ zie je de optie ‘Geld overschrijven van een bankrekening in Nederland’ staan. Die klik je aan. vervolgens zie je een rekeningnummer verschijnen met andere info. Je doet vanuit je eigen bankrekening geld overmaken op de paypal account en je bent klaar.

Bijdrager
    gipsman

Voor Nederland bv. aanmelden op volgende pagina:

http://www.paypal.nl/nl

Bijdrager
    Dutch-Mp3

en wat als je jonger bent dan 18.
    Controleren ze dat? of kun je gewoon een account aanmaken en merk je er niets van?

Bijdrager
    MacBeer

Ik denk dat als jij oud genoeg bent om een eigen bankrekening te hebben dat je ook oud genoeg bent voor een PayPal account.

Bijdrager
    gipsman

Onder 18 mag het eigenlijk niet.
    Of er echt controle is weet ik niet.
    Zo staat het in het ‘User Agreement’:

https://www.paypal.com/nl/cgi-bin/webscr?cmd=p/gen/ua/ua-outside&locale.x=nl_NL

Bijdrager
    Dutch-Mp3

Maar hoe kan je een paypall account aanmaken als je gewoon een postbank pinpas(en girorekening) hebt want er staat alleen visa en mastercard bij de passen(creditcards) en verder zie ik geen optie van eigen card nummer invoeren ofzo.

Bijdrager
    Dutch-Mp3

Of moet je een bankrekening toevoegen? in het blokje Financiele nog wat bij profiel??
    en dan geld overmaken van die rekening?

Bijdrager
    manhattan

Ik ben 17 en heb al sinds mijn 15e een paypal account, ben eBay addict om het zo te zeggen.

Je hebt geen CC nodig voor Paypal, je maakt ahw geld over van jou giro/bankrekening naar je Paypalrekening, van daar af maak je geld over naar iemand anders zijn of een bedrijf zijn paypalrekening.

Voor meer info zie http://www.paypalfaq.tk

Bijdrager
    Dutch-Mp3

Ok Bedankt allemaal :) als ik nogmeer vragen heb vraag ik het :P

Bijdrager
    Dutch-Mp3

is het zo dat als je het geld na 2 werkdagen op je paypal rekening hebt staan. maar bij de verweringstijd staat 3-4 werkdagen. dat je het pas na 3-4 werkdagen helemaal kunt gebruiken. dus je hebt een e-mail ontvangen dat het op je rekening staat. en dat gebeurde na 2 werkdagen. is het dan zo dat ze nog bezig zijn met het verwerken. dus je kunt he tnog niet gebruiken??

Bijdrager
    Dutch-Mp3

Er staat nu voor €50 op en k wil hosting betalen van 4.95 Dollar per maand. dus wat kan ik doen om het zo te krijgen dat ik dat gewoon kan betalen zonder een Creditcard toe te voegen.

Moderator
    Pete.Z
    ”Dutch-Mp3″

Er staat nu voor €50 op en k wil hosting betalen van 4.95 Dollar per maand. dus wat kan ik doen om het zo te krijgen dat ik dat gewoon kan betalen zonder een Creditcard toe te voegen.

Als er geld op je PP account staat kan je gewoon rechtstreeks naar een ander PP account geld overmaken,mits je het daaraan gekoppelde email adres hebt. (van de ontvanger dus).
    Is niet nodig als op bv de homepage van je host een pp button staat,dan kan je rechtstreeks betalen zonder het email adres in te vullen.

Bijdrager
    manhattan
    ”Dutch-Mp3″

is het zo dat als je het geld na 2 werkdagen op je paypal rekening hebt staan. maar bij de verweringstijd staat 3-4 werkdagen. dat je het pas na 3-4 werkdagen helemaal kunt gebruiken. dus je hebt een e-mail ontvangen dat het op je rekening staat. en dat gebeurde na 2 werkdagen. is het dan zo dat ze nog bezig zijn met het verwerken. dus je kunt he tnog niet gebruiken??

Ik gebruik het geld altijd meteen als het erop staat, ook na 2 dagen. En het is altijd ook meteen overgemaakt dus niet dat het niet lukte naar die andere paypalrekening.

Dus volgens mij is 3 a 4 dagen de gemiddelde tijd maar kan het gewoon sneller gaan!

Bijdrager
    Dutch-Mp3

Dus blijkbaar ziet die paypal rekening mijnovergemaakte €50 niet :( en daarom kan ik dus niets betalen :( Wat moet ik nu doen :( ik heb al een e-mail naar paypal gestuurd :(

Bijdrager
    manhattan
    ”Dutch-Mp3″

Dus blijkbaar ziet die paypal rekening mijnovergemaakte €50 niet :( en daarom kan ik dus niets betalen :( Wat moet ik nu doen :( ik heb al een e-mail naar paypal gestuurd :(

Hoe lang is het nu geleden? Heb je wel het goede rekningnummer en de code erbij gezet? Die persoonlijke code met letters en cijfers waardoor de bank weet dat het naar jou paypalrekening moet.

Bijdrager
    Dutch-Mp3

Het staat ook wel op mijn rekening als ik kijk bij mijn paypal.
    Maar als je wil betalen kan hij het bedrag denk ik niet zien en denkt hij dat er €0 op staat.
    En k heb de code er goed bij gezet.

Bijdrager
    manhattan
    ”Dutch-Mp3″

Het staat ook wel op mijn rekening als ik kijk bij mijn paypal.
    Maar als je wil betalen kan hij het bedrag denk ik niet zien en denkt hij dat er €0 op staat.
    En k heb de code er goed bij gezet.

Ohhh op zo’n manier..
    Normaliter zou het gewoon moeten werken, je hebt nog niet eerder met pp betaald toch, dus dan kan je niet over je limiet zijn, wat trouwens zeer hoog ligt dus.
    Hmmm… ik werk zelf vrijwel alleen met ebay objecten betalen, dus misschien kan iemand anders je helpen. Ik heb namelijk geen ervaring met het betalen via de email van iemand.

Bijdrager
    Dutch-Mp3

dit is idd de eerste keer dat k met paypal werk. en dus als iemand me kan helpen zeg het dan. :)

Bijdrager
    Dutch-Mp3

Ok deze topic is nu overbodig want ik weet wat het probleem was. Op de site van die host stond 4.95 per maand. maar ze willen het geld Direct hebben dus stond er te weinig op mijn paypal account. maar dat kon ik ook niet weten want nergens stond dat ze het direct wouden hebben. :)

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.