3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    iPodder

pauze met print job in de war

Ik had net het volgende:

Ik moest 29 keer een document afdrukken van 7 pagina’s. Dat is dus 203 pag. totaal. Aangezien er niet zoveel papier in mijn printer kan, moet ik er papier bij gooien. Nu had ik al een keer onder het printen er papier bij gedaan de vorige keer, toen liep de printer in de war. Nu zag ik netjes bij mijn print job de knop HOLD staan. ikke net voor dat het papier op was op de knop gedrukt, en mijn mac stopt er netjes mee. Na het papier gevuld te hebben, druk ik op RESUME. mijn job gaat weer verder draaien, allemaal heel netjes,

Alleen, hij begint weer van vooraf aan. hij begint bij pagina 1 van 203 te printen. Is dat probleempje bij juliie ook bekend?????

Bijdrager
    computer space

Wat een raar verhaal!
    Als het document maar 7 pagina’s is, weet je dan wel zeker dat ie weer met setje 1 begint en niet gewoon is begonnen met setje 20? Gewoon de “stekker” eruit als je genoeg hebt. Maximaal 6 printjes teveel zou ik zeggen.
    Iedere printer kun je toch gewoon bijvullen als ie op is. Gebeeurt normaliter niks raars mee. (Bij ons is alleen de uitvoerlade niet berekend op het in een keer leegprinten van een volle lade: breekt ie af! :D) Je noemt alle specs van je spullen op, maar niet welke printer je hebt.

Bijdrager
    iPodder

Nou het is echt zo. met het printen geeft hij ook aan met welk set hij bezig is. Bijvoorbeeld 13 van 29. Na het op pauze zetten en het weer laten aanvangen begint hij weer bij set 1 van 29.
    Ja oke, ik heb de job gewoon weer gestopt toen ik genoeg had, maar moest wel tellen :( .

By the way, ik heb een hp 5620

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.