7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Mac Patrick

paswoord op reservekopie iPhone

Hey Mac’ers,

om de gegevens van een iPhone 5 over te zetten naar een iPhone Xr heb ik een reservekopie gemaakt op mijn iMac.  Als ik de reservekopie wil overzetten naar mijn iPhone Xr vraagt deze echter om een paswoord.  Naar mijn weten heb ik hiervoor geen paswoord aangemaakt.  Doch heb alle mogelijke paswoorden geprobeerd die ik gebruik, ook de inlogcode van de iPhone maar geen enkele die juist is.  Kent iemand dit probleem

Groetjes

Mac Patrick

Bijdrager
    GoeieDag

Maak een nieuwe reservekopie van de 5, maar dan zónder ww.

Bijdrager
    TheBigZ

Bijdrager
    Mac Patrick

<p class=”cite”>GoeieDag op 25 november 2018 om 10:30</p>
    Maak een nieuwe reservekopie van de 5, maar dan zónder ww.

Goeiedag,

Ik heb de reservekopie verwijderd, als ik een nieuwe wil aanmaken krijg ik volgende vraag “Geef het wachtwoord op om de reservekopie van je iPhone te ontgrendelen”

groetjes

Mac Patrick

Bijdrager
    GoeieDag

Hij wilt natuurlijk gewoon in die reservekopie verder gaan.

Je zou in een andere gebruiker op de Mac kunnen inloggen, en dan de iPhone een -eerste- reservekopie kunnen laten maken; daar heb je geen last van de oude kopie.

Bijdrager
    iDEOwen

<p class=”cite”>GoeieDag op 25 november 2018 om 15:16</p>
    Hij wilt natuurlijk gewoon in die reservekopie verder gaan.

Je zou in een andere gebruiker op de Mac kunnen inloggen, en dan de iPhone een -eerste- reservekopie kunnen laten maken; daar heb je geen last van de oude kopie.

Nee dat gaat niet werken, het wachtwoord van de codering (hoe gek dat ook zou klinken) zit ook in de iPhone. Dit wachtwoord kan je ook verwijderen door de instellingen van de iPhone te herstellen. In de link die TheBigZ had gepost (beetje verder onderaan, of direct via deze link), staat beschreven hoe je het op lost.

https://support.apple.com/nl-nl/HT205220#help

Bijdrager
    Mac Patrick

Maar het gaat om een IOS versie 10.x, het herstellen gaat enkel met IOS 11 en die werkt niet op een iPhone 5

groetjes

Mac Patrick

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.