5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    reaction

Past op dit Mac 3.1 systeem Adobe CS6 software?

Mijn buurman op het werk verkoopt zijn mac, ik wil binnenkort gaan freelancen en wil hem van hem overkopen.
    Specs staan hier: http://www.everymac.com/systems/apple/mac_pro/specs/mac-pro-eight-core-3.2-2008-specs.html

Volgens zijn zeggen kan CS6 erop, maar hij woont zelf in Den Helder, dus ik kan het niet 1-2-3 checken. Zelf woon ik
    in Hoofddorp, dus dat is best een ruk. Ik heb gelezen over het verschil van 32-bit en 64-bit modus en dat CS6 het best
    draait op een 64-bit machine.

Kan iemand mij uitsluitsel geven hierover? Dank je wel.

Bijdrager
    RobApple

Deze MacPro3.1 8-Core 3.2GHz is een 64-Bit machine, staat bij everymac erbij.

*This system can run the last version of OS X 10.8 “Mountain Lion” as well as the current version of OS X 10.9 “Mavericks,” although it does not support AirDrop, AirPlay Mirroring, or Power Nap. It also does not support “OpenCL” running the default ATI Radeon HD 2600 XT video card. If configured with the NVIDIA GeForce 8800 GT or NVIDIA Quadro FX 5600, it does support OpenCL.

Bijdrager
    makasa

Cs6 draait daar gewoon op. Waarom niet? Op mijn mbp en iMac van 2007 draait het prima onder Mavericks

Bijdrager
    KarelWillem

Een uitstekende machine voor CS6 hoor.
    Daar zul je best veel plezier van hebben.

Inactief
    Anoniem

Ja inderdaad, ik heb er ook twee gehad, ze zijn echt super snel en krachtig! CS6 draait er heel soepel op.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.