6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    bep-mac

Password niet herkend ????

Hoi

Ik heb net een gratis proefversie van Mobile ME Wil hem zowieso hebben maar schijn toch eerst door de proef te moeten ? Anyway: ik heb alles netjes ingevuld nu kan ik niet inloggen omdat m`n password niet goed zou zijn ????
    :? :?

Ik heb geen Capslock of ander zaken aan staan… en heb het nu al honderd keer gedaan!:x :x

Ik weet zeker dat ik het goed heb (heb alles opgeschreven) maar kan nu ook opeens niet meer veranderen via “forgot your password” want m`n Apple ID schijnt niet te werken (ook al lang niet meer gebruikt)

Iemand dit ook gehad ? Tips ?

GR BM

Bijdrager
    bep-mac

heb net apple aan de lijn gehad… zij weten het ook niet en adviseren om nog even een paar uur te wachten omdat de server wellicht nog niet alle info heeft verwerkt (hoewel ik al wel een bevst. mail heb gehad..) ik zal nog wel even wachten..

Vullen jullie trouwens in; membername + @me.com of alleen de membername ?

Bijdrager
    SPQR

Zonder @me… , maar ik denk het het mèt ook zou moeten lukken….

Bijdrager
    MacBooky

zonder @me.com in ieder geval.

een password dat je vergeten bent wordt volgens mij naar je andere emailadres gestuurd, althans je moest een tweede adres opgeven toch?

en je apple-id doet in dit geval niet zo ter zake volgens mij….

Bijdrager
    bep-mac

je kan via een knop nar iforgot.com daar kun je via je geheime antwoord een nieuw password aanmaken maar daarvoor moet je eerst je Apple ID ingeven.. dat doe ik maar die geeft aan dat ie niet online m`n account in kan.

ik heb alleen m`n accountnaam en e-mail adres (die van me.com) via m`n vaste e-mail binnengekregen…..

heb het trouwens pas weer geprobeert maar het werk niet… snik

Bijdrager
    bep-mac

heb apple gemaild in VS en nu is alles opgelost, ze hebben een 2e password aangemaakt… en die heb ik weer kunnen veranderen….

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.