11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    di0963

password manager app

wie weet een simpele, maar goede password-app voor Imac voor mij ? Dank !

Bijdrager
    Shmoo
    Bijdrager
    madcat

keychain in combinatie met safari?

voor de iphone gebruik ik wel 1password, echt ideaal

Bijdrager
    computer space

Ik gebruik gewoon keychain, firefox wachtwoorden, en de remember passwords bookmarklet (voor alle irritante sites die wachtwoordonthouden blokkeren)

Irritante aan keychain is dat ie geen user-namen wil onthouden zonder passwords. Kan dat met 1password wel? Ik heb nog ergens een serial liggen van een oude MacHeist bundel, misschien dan toch maar eens proberen.

Wow 31€! Dat zou ik er nooit voor betalen. Wacht op een MacHeist /MacUpdate promo, en je krijgt voor dat geld meteen een bosje van 10-15 nuttige apps!

Bijdrager
    Shmoo

@computer_space

De developers van 1password doen daar niet meer aan mee;)
    Die bundels waar jij het over hebt daar zitten vaak programma’s in die schreeuwen om bekendheid en meer gebruikers van de software, vaak nieuwere Apps om een soort van klantenkring op te bouwen of Apps die al jaren bestaan zoals RapidWeaver maar nooit serieuze gebruikers lijken te krijgen die doen daar ook aan mee.

1password heeft officiële Apple Awards gewonnen dan heb je dat soort bundels als developer niet meer nodig om bekendheid te verkrijgen.

Het serienummer dat jij dus nog ergens hebt liggen is dan ook van een oudere versie van het programma, versie 4 is nog niet zo heel lang geleden verschenen als ik me niet vergist en om mensen dan te laten upgraden van versie 3 naar 4 hebben ze meestal een speciale introductieprijs voor een x-aantal dagen in de Mac App Store.

De prijs van 31,- op dit moment is een actieprijs normaal kost deze App veel meer.

SAVE 30% Now to Celebrate new 1Password Awards: Mac App Store Best of 2013 from Apple and Editor’s Choice “Eddy” Award from Macworld Magazine.

Have you ever forgotten a password? 1Password can remember them all for you and keep them secure. All you need to remember is your Master Password.

Loved and used by millions. Try 1Password today!

Bijdrager
    TKroon

Ik gebruik zelf passlocker. Werkt ook prima, zowel op de iPhone als op de Mac! Zal ongetwijfeld minder goed en mooi zijn dan 1Password, maar het scheelt je een hoop geld:)

Bijdrager
    eugy

Ik gebruik op zowel mijn mac als iPhone en iPad 1password. Op de mac zie ik echt de toevoeging in vergelijking met keychain. Alhoewel laatst genoemde ook prima werkt. Op de IOS-devices vind ik het tegenvallen en de prijs dan ook niet waard. Ik surf liever met safari en niet continu met de browser van 1password.

Geblokkeerd
    Bento

Ik gebruik Bento. Jammer dat het niet meer kan worden aangeschaft. Maar als je destijds Bento hebt gekocht kan je eenvoudig een database maken en die helemaal naar je eigen zin inrichten. De database is ook te beveiligen. Ideaal!

Bento: altijd goed.

Bijdrager
    Verdult
    computer op 03 januari 2014

en de remember passwords bookmarklet (voor alle irritante sites die wachtwoordonthouden blokkeren)

Je kan ook in safari CMD+, >passwords> Allow autofill even for websites that request paswords not to be saved. Zo kan ik het altijd opslaan.

Bijdrager
    Art-art

1Password! OS X-en iOS-versie zijn prachtig.
    Gebruik op werk-PC noodgedwongen Windows 7. Ook de 1Password app daarvoor en de plugin voor Internet Explorer zijn prima en syncen als je dat wilt via iCloud/DropBox etc.
    Jammer alleen dat je de Windows-versie apart moet aanschaffen of OS X en Windows in een keer als bundel (via de site van Agilebits) voor USD 48,99 (zo’n € 36,-).
    Ik heb hiervoor met verschillende gratis tooltjes zitten spelen maar kunnen niet tippen aan 1Password. ‘T kost wat, maar dan heb je ook wat.

Bijdrager
    Afroman

1Password is echt geniaal. Slaat al je wachtwoorden encrypted op. Met 1 knop ben je ingelogd op sites. Is behoorlijk veilig en je kan naast wachtwoorden van alles in opslaan. Rijbewijzen, SOFI-nummers, bepaalde log-in-forms. Ideaal.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.