9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Booden

Passbook

Het zal aan mij liggen maar bij de App Passbook kan ik niks anders dan alleen naar de App Store. (Onderste vakje) Vervolgens geeft de app aan dat ie geen verbinding kan krijgen met de Appstore maar komt er wel. Daar vind ik geen Passbook.

Wie helpt mij uit de droom!

Bijdrager
    BasiX

Ga nou eerst maar eens uitzoeken wat Passbook is.

En alsjeblieft: een gratis tweede kop koffie bij Kaldi. Kan je mooi in Passbook zetten. (Open de link op je iPhone.)

https://passbook.kaldi.nl/download/pass:1/key:504f5d6528d18

Bijdrager
    NI3LS

Openen met iPhone is niet nodig. Openen met OS X 10.8.2 en hetzelfde account is voldoende. Je krijgt een pushmelding en het is toegevoegd aan Passbook.:)

Bijdrager
    Booden

Ik geloof dat ik het begin te snappen. Overigens wil ik van NI3LS dan graag weten wat ik moet openen met m’n laatste versie OS X 10.8.2? Of je bedoelt de link die BasiX stuurde?

Bijdrager
    Booden

OK Dank voor de kleine aanwijzing. Wel heel zinvol. Ik snap het nu!

Bijdrager
    100percentme

Via passource.com kun je je eigen pass maken

Bijdrager
    Afroman

Waarom is de ondersteuning voor passbook in Nederland belabberd? Ik heb bijvoorbeeld de La Place App, de Appie app en nog AirBNB en enkel AirBNB schijnt daar compatible mee te zijn. Ik vond het namelijk een ambitieuze app in 2012 bij lancering.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Pathé werkt ook met Passbook. KLM + heel wat andere luchtvaartmaatschappijen ook, maar dat is niet specifiek aan Nederland gebonden. Heel eerlijk gezegd denk ik dat het gros van de mensen Passbook in dat aparte “system apps” mapje zetten en er verder niet naar omkijken. Helaas.

Bijdrager
    Afroman

Jammer is dat. Misschien dat er in de toekomst er meer support voor komt!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.