3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Wimkes

passbook klanten kaart succesje

Hallo, ik ben ook aan de slag gegaan met Passbook en heb een paar passen aan gemaakt met deze site. http://www.cardsinpassbook.com
    Op de mac / desktop werkt het niet, maar op de iphone wijst het zich vanzelf.

zo als gezegd heb ik mijn Gamma klanten kaart nu in mijn Passbook app staan en ik moet zeggen ik was afgelopen weekeinde aangenaam verast.
    Heeft u een klanten kaart? Ik houd min Passbook app naar voor en zonder blikken of blozen word die in twee verschillende filialen gescand.
    Aangemoedigd door dit succes heb ik maar weer een nieuwe Airmiles pas aangevraagd ik was dat ding al jaren kwijt en ga maar weer Airmiles sparen.

Ik gebruik mijn iphone in combinatie met een book book wallet case, een bankpas, rijbewijs een klein beetje brief geld meer heb ik niet nodig.
    Al die klanten kaarten vergat ik steeds ( heeft u een klanten kaart? ja thuis! )
    Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen.

Groet

Bijdrager
    plonserd

Yes, goeie tip!

Nog niet zo veel kaarten beschikbaar in Belgiƫ, maar ik zal wel wat suggesties doorsturen:)
    Straks eens een Passbook-kaart van m’n Delhaizekaartje maken. M’n echte Delhaizekaart ben ik verloren, maar gelukkig maken ze ook sleutelhangerversies…die niet tegen sleutelkrassen kunnen:D Iedere keer heeft de kassadame moeite om m’n bekraste sleutelhanger in te scannen en moet ze de code manueel intikken. Vanaf nu niet meer dus!

Bijdrager
    Nora Nora

Maar een oud topic uit de doos gevist;)

Hoe zit dat nou met dat Passbook?

Je kan blijkbaar zelf kaarten aanmaken op een site. Maar kan dat van willekeurige iedere kaart? Of moet het bedrijf aangesloten zijn bij Passbook?

Ik ga hoe dan ook nu de museumjaarkaart organisatie een mailtje sturen of ze hun kaart ook via passbook kunnen gaan leveren:) Ik neem aan dat ze zich dan moeten aansluiten bij een onderdeel van Apple via wat ze dan de kaarten uitgeven. En dat iedere kaart dus maar 1 keer aan een Apple id gekoppeld kan worden.

Doch wanneer ik dan een screenshot van mijn museumjaarkaart in passbook aan mijn vrienden mail, dan kunnen die allemaal met die screenshot een museum in. Denk niet dat de museumjaakaart organisatie daar heel blij mee gaat zijn;)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.