6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Bjorn Plooster

Partyshuffle in iTunes werkt niet!

Ik heb de laatste itunes en de laatste osx. Mijn Partyshufflefunctie werkt niet. Hij zet gewoon alles op volgorde uit mijn bibliotheek; en ook de knop rechtsboven (werk bij) geeft geen resultaat. Ook als ik de selectiecriteria onderin verander etc verandert er niets in de volgorde of de inhoud. Ik heb niet zoveel zin om de boel opnieuw te downloaden/installeren. Heeft iemand een idee wat het kan zijn?

Bijdrager
    Yosemite

Ik heb dat ook een keer gehad. De oplossing was toen geloof ik om in de Partyshuffle alle nummers te selecteren, vervolgens op backspace te drukken en daarna op ‘Werk bij’ te klikken.

Bijdrager
    Kyokushinkai
    ”Yosemite”

Ik heb dat ook een keer gehad. De oplossing was toen geloof ik om in de Partyshuffle alle nummers te selecteren, vervolgens op backspace te drukken en daarna op ‘Werk bij’ te klikken.

Ja, het werkt. Ik had hetzelfde probleem. Dank u. :)

Bijdrager
    zimba

Misschien had je gewoon vroeger eens per ongeluk een hele reeks nummers in de party shuffle geplaatst. Nummers die je zelf plaatst, blijven staan na een refresh.

Bijdrager
    Bjorn Plooster
    ”Yosemite”

Onwijs bedankt! het werkt inderdaad.

Bijdrager
    Kyokushinkai
    ”zimba”

Misschien had je gewoon vroeger eens per ongeluk een hele reeks nummers in de party shuffle geplaatst. Nummers die je zelf plaatst, blijven staan na een refresh.

Bij mij kwam het omdat ik onderaan in de opties de bron-playlist veranderde en/of de weergave opties.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.