17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:

Bijdrager
    Janou

Partitie verwijderen! (lukt niet) :(

Haai 8)

Vraagje..

Ik heb een macbook tweedehands aangeschaft waar de Harde schijf is opgedeeld in twee partities.
    De vorige gebruiker gebruikte een partitie voor mac osx en de ander voor microsoft. Nu kan ik niet bij die tweede partitie en het lukt me ook niet deze te verwijderen:(
    Misschien dat de oplossing heel simpel is, maar ik heb hem tot dusver nog niet gevonden.

Graag jullie hulp :cry:

:kiss:

Bijdrager
    ron can

In je hulp programma map boot camp assistant zoeken en kijken of je daarmee de partitie kan verwijderen

Bijdrager
    Janou

Ik kon boot camp niet terugvinden, dus ik heb de assistent maar gedownload
    Kreeg een error..

Iemand nog ideetjes? :?

Bijdrager
    TurkishDelight

Bijdrager
    Janou

Nee, daar heb ik wat aan, dank je! :|

Bijdrager
    Freek.

Een tweedehandse Mac? Zelf zou ik een tweedehandsje sowieso schoon installeren. Eerst opstarten vanaf meegeleverde dvd, schijfhulpprogramma aanzwengelen en je schijf opnieuw formatteren. Daarna OSX opnieuw installeren. Klaar.

Bijdrager
    Janou

Tweedehands van mijn ex-vriend. Volgens mij heeft hij het zo gelaten om mij te pesten:P

Het moet toch gewoon mogelijk zijn die ene partitie zonder al te veel moeite te verwijderen?

Bijdrager
    Freek.

Nou, niet dus.

Dacht ik…

Bijdrager
    Janou

Kee, thanks anyway.

*edit*

Ik heb hem btw ook opnieuw geinstalleerd. Dacht dat het probleem dan wel opgelost zou zijn, maar die partitie stond er gewoon nog.
    Dus ik moet hem weer helemaal opnieuw installeren?

Ik snap er echt geen reet van.

Bijdrager
    Bor

Schone install herstelt volgens mij alleen de OSX partitie, de Windows blijft hetzelfde.

Bijdrager
    Freek.

Psssst:

”Freek.”

Eerst opstarten vanaf meegeleverde dvd, schijfhulpprogramma aanzwengelen en je schijf opnieuw formatteren. Daarna OSX opnieuw schoon installeren. Klaar.

Bijdrager
    TurkishDelight

Moderator
    unSOUND

Ze schreef hierboven al dat dat niet werkte…

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=1292306#1292306

Bijdrager
    Janou
    ”Freek.”

Psssst:

”Freek.”

Eerst opstarten vanaf meegeleverde dvd, schijfhulpprogramma aanzwengelen en je schijf opnieuw formatteren. Daarna OSX opnieuw schoon installeren. Klaar.

..en je weet zeker dat dit de enige manier is? :(
    Dan moet ik er maar aan geloven..

Dank je wel :kiss:

Bijdrager
    GerardHenninger
    ”Janou”

Tweedehands van mijn ex-vriend. Volgens mij heeft hij het zo gelaten om mij te pesten:P

Het moet toch gewoon mogelijk zijn die ene partitie zonder al te veel moeite te verwijderen?

Nee hoor, je ex-vriend had Windows gewoon nodig voor Capture One onder windows:)

Bijdehand!

Bijdrager
    Janou

Wat zit je nou joh?

Partitie verwijderen is gelukt. Slotje 8) :P

Bijdrager
    GerardHenninger

En wie had je aan de foon toen je alles opnieuw ging proberen?

Maar inderdaad, slotje op Janou.. euh.. dit topic.

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.