8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Petje

Parrot CK3200 LS iPhone 1G v2.1 probleem

Ik heb een Parrot 3200 welke goed hoort te werken met de iphone, echter niet met software versie 2.1.
    Als ik een verse (nieuwe) verbinding maak dan gaat het prima, maar de iPhone en de parrot vinden elkaar niet automatisch terug. Ik moet dan iedere keer de iPhone opnieuw aanmelden. Als ik bluetooth uitschakel en weer inschakel dan is alles weer weg. Ook verbinden zonder sychronisatie van de gegevens helpt alleen de eerste keer, daarna is de verbinding weer weg.
    Wie weet een oplossing voor dit probleem?
    PS: Ik las in de engelstalige forums dat dit sinds versie 2.1 een probleem is.

Bijdrager
    aolivier

Werkt bij mij 100% OK. Heb je de firmware van de Parrot al naar de laatste versie ge-update? In de laatste versie is de iphone support verbeterd….

Bijdrager
    ATT

Petje ik ben erg benieuwd naar je probleem. Kan je ons op de hoogte houden. Ik ben zelf al een flinke tijd aan het twijfelen over de carkit. Ook is mij niet helder of je nu wel of niet de iPod functie kan gebruiken (verkopers spreken elkaar tegen).
    Ook ben ik benieuwd of je nu met meerdere telefoons tegelijk verbonden kan zijn (bijv werk en prive). Ik las namelijk zoiets op de Parrot site maar het leek mij nogal vreemd. Kan je mij hier iets over zeggen?

Ik kan helaas niet je probleem oplossen wel heb ik veel van dit soort klachten gelezen.

Groeten,

ATT

Bijdrager
    Petje
    ”aolivier”

Werkt bij mij 100% OK. Heb je de firmware van de Parrot al naar de laatste versie ge-update? In de laatste versie is de iphone support verbeterd….

Ja ik heb firmware 2,11b en dat zou de laatste moeten zijn.
    Maar heb jij wel de eerste iPhone met versie 2,1?

Bijdrager
    aolivier

Nee. Hier zit idd het verschil: ik heb een 3G.

Bijdrager
    ATT
    ”aolivier”

Nee. Hier zit idd het verschil: ik heb een 3G.

Zou jij dan mijn bovenstaande vragen kunnen beantwoorden? Ik heb namelijk ook de 3G.
    Graag hoor ik je bevindingen.

Bijdrager
    Petje

Ik heb de Parrot herstart door de zekering van de radio (daar zit de Parrot aangekoppeld) eruit te halen en een minuut later weer te plaatsen. De Parrot start dus opnieuw op, waardoor de iPhone en mijn Parrot elkaar opnieuw vonden.
    Deze nieuwe koppeling werkt perfect tot nu toe.
    Het synchroniseren gaat goed en bij het instappen vind de iPhone de Parrot automatisch.
    Ik hoop dat het zo blijft, maar ik hou jullie op de hoogte…

Bijdrager
    Petje

Met versie 2,11C weer een heleboel verbindingsproblemen

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.