4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    DesertDog

paralles: netwerk via airport

Ik heb een macbookpro met parralels desktop (windows xp)
    Ik krijg het alleen niet voor elkaar om een netwerkverbinding in windows te maken
    Met MacOSX maakt ik via mijn airportkaart via DHCP verbinding met mijn Airport Express.

Weet iemand hoe ik de settings van Parralels en Windows moet zetten om ook binnen Parralels/Windows een netwerkverbinding te krijgen

De Helpfile van Parallels laat nogal te wensen over

Bijdrager
    sypie

Dan zou je er wel eerst voor moeten zorgen dat je OSX geen gebruik meer maakt van dat kaartje. Op het moment dat je wifi gebruikt wordt door OSX kan het NIET gebruikt worden door windows.

Bijdrager
    DesertDog

He m uitgeschakeld voor macosx, maar kan nog geen verbinding krijgen. iemand met uitgebreidere tips?

Bijdrager
    WDG

Ik heb hetzelfde met het netwerk. Werk sinds een paar dagen met Parallels en Vista. Via airport heb ik in Vista prima internetverbinding, dus het netwerk zou gewoon moeten werken.
    Ik zie bij de instellingen ( het netwerk ) wel meerdere symbolen van computers in het netwerk, maar als ik ze open wordt een gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd, die voer ik dan in zoals ook in de finder ( als ik dat in OSX zou doen ), maar vista geeft dan aan dat wachtwoord of gebruikersnaam niet juist zouden zijn. Ik wil graag via het netwerk kunnen printen omdat mijn printer is aangesloten op mijn iMac en die staat op een vaste plek, en ik heb vista op de macbook staan.
    Wie o wie weet een antwoord?:(

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.