5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    RobinZwama

Parallels :: Schrijfpartitie nodig?

Heya!

Als ik bijvoorbeeld Vista of Ubuntu wil installeren op Parallels op m’n externe schijf (want daar is nog zat ruimte vrij), haalt ie dan alles van m’n externe schijf, ook als de Windows installer zegt dat ie de boel eraf haalt tijdens het installeren?

Alvast erg bedankt!

Bijdrager
    Nikita

Parallels werkt met een hardeschijf ‘bestand’. Als de installatie van Windows aangeeft de schijf te formatteren, dan formatteert ‘ie dat bestand. Dus er gebeurt verder niks met de hardeschijf zelf.

Bijdrager
    iPod Jimmy

Dat moet je ook maar goed zien, want ik had het een keer fout gedaan. Er is trouwens ook een manier om een bootcamp partitie te gebruiken om parallels te ‘booten’.

Bijdrager
    RobinZwama

Ok, dank jullie:)

Ik denk dat ik nog maar even niet aan Parallels begin, geen zin om per ongeluk al m’n muziek en vakantiefoto’s kwijt te raken! :wink:

Bijdrager
    bhaenraets
    ”RobinZwama”

Ik denk dat ik nog maar even niet aan Parallels begin, geen zin om per ongeluk al m’n muziek en vakantiefoto’s kwijt te raken! :wink:

Ik heb de parallels virtuele HD op mijn MacBookje staan en alles doet het nog:wink: – ik zou me dus geen zorgen maken en gewoon aan de slag gaan!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.