4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    The JM

Parallels,, roteren gaat moeizaam

Ik heb hier verschillende besturingsystemen vlekkeloos naast elkaar lopen met parallels. Maar als ik er een in fullscreen wil zien, dan gaat dat heel moeizaam. De bedoeling is dat het heel mooi uit ziet net alsof je naar de andere kant van de kubus gaat kijken, maar bij mij zie ik alleen maar osx op het linkervlak wegdraaien, en de rechterkant is gewoon zwart (waar eigenlijk het andere os moet staan). En dan is het beeld zwart, knippertie wat, krijg ik osx nog een keer te zien en dan issie gewoon in het andere besturingssysteem….waar ligt dit aan?

Bijdrager
    Switch

Daar heb ik ook geregeld last van, dat de transition niet lekker loopt. Je krijgt een schokkerig beeld te zien met zo nu en dan een schakeling tussen de OS’en. De switch naar fullscreen Windows verloopt goed in de kubusvorm, terug naar OSX verloopt met zwarte vlakken. Dus het ligt niet aan jouw Mac/Parallels versie. Overigens is de 3.0 versie van Parallels niet zo vlekkeloos als de vorige versies sinds de 3d-support.

Bijdrager
    The JM

Dus het kan dat het met een update verholpen wordt?

Bijdrager
    Switch

Inderdaad even afwachten, maar de verschillende versies van Paralells die ik heb gebruikt door middel van updates (nu parallels 3.0) gaven allemaal een hapering. Van OSX naar XP gaat niet vloeiend, van XP terug naar OSX werkt de kubus wel. Misschien kun je andere animaties proberen in het menu van Parallels als je het storend vindt.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.