6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    sytrusze

Parallels en Bootcamp combineren

Beste leden,

ik heb ooit een keer parallels voor mac uitgeprobeerd. Toen heb ik een virtuele installatie uitgevoerd van windows 7.

Nu heb ik Bootcamp geinstalleerd op mijn iMac en vroeg ik mij het volgende af. Is het mogelijk om met parallels ook mijn Bootcamp op te starten IN OS X? Dus inplaats van een virtuele versie van Windows gewoon mijn bootcamp versie openen maar zonder in bootcamp op te starten zegmaar. Ik hoop dat ik duidelijk over ben gekomen:p zo niet dan hoor ik het wel.

Bijdrager
    CedricH

Ik weet dat het kan met VMWare Fusion maar van Parallels ben ik het niet zeker. Het zou me verwonderen als dat er niet in zit eerlijk gezegd. Misschien eens kijken in het menu om een virtuele machine toe te voegen of je daar je Bootcamp partitie niet kan selecteren.

Bijdrager
    sytrusze

Oke ik zal even kijken. Zitten er nog voordelen aan VMWare tegenover Parallels of is het allemaal ongeveer 1 pot nat :p?

Bijdrager
    sytrusze

Ik heb het even getest met de Parallels Trial versie en er zit inderdaad een functie in voor BootCamp. Nu vraag ik me alleen af of die nu een ‘kopie’ maakt van mijn BootCamp zodat ik er in kan kloten of start Parallels gewoon op van mijn Bootcamp schijf?

Bijdrager
    Macosxachist

Parallels gebruikt gewoon je Bootcamp partitie.

Bijdrager
    sytrusze

Oke thanks! Dan houd ik daar even rekening mee!

Hoe zit het met de unistall? Kan ik parallels gewoon verwijder zonder dat dit effect zal hebben op mijn bootcamp partitie? (mischien een beetje ver gezocht maar goed..)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.