5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Tensen

Parallels Desktop start niet meer op.

Beste Maccer’s,

Nadat ik mijn iMac opnieuw het opgestart met de installatie DVD en de laatste up-date 10.5.6 heb gedownload start mijn Paralells niet meer op. Ik krijg dan de volgende foutmelding:

Parallels Desktop is unable to operate properly since it cannot communicate with one of its drivers. Try to restart the application to overcome this issue. If restart doesn’t help, re-install Parallels Desktop. Note that Parallels drivers require a short time to be properly started and initialized. So you may need to wait a minute before trying to launch the application.

Ik heb wat op internet gezocht meer vind niet direct een mogelijke oplossing om mijn Paralles weer draaiende te krijgen.
    Ik heb geen zin om het opnieuw te installeren want dan ben ik al m’n bestanden kwijt in Windows.

Wie kan mijn hierbij helpen!??

Bijdrager
    leaf

Als het goed is maak parallels net zoals vmware virtuel machines aan?
    zo kan je gewoon opnieuw installeren en je vitruel machines behouden?

Bijdrager
    T_E_O

Toch even parallels opnieuw installeren. Ik zou niet eerst deinstalleren, maar gewoon parallels opnieuw erop zetten. De disk-images blijven gewoon behouden en parallels heeft dan alle benodigde drivers weer beschikbaar.

Bijdrager
    Tensen

hmm moet ik toch maar even proberen dan, zit niks anders op.
    Waar kan ik die disk-image vinden eigenlijk?

Bijdrager
    iChristiaan
    ”Tensen”

hmm moet ik toch maar even proberen dan, zit niks anders op.
    Waar kan ik die disk-image vinden eigenlijk?

Documenten/Parallels

Chris

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.