4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    balgehaktbla

Parallels 6

Hallo,
    ik heb net een upgrade uitgevoerd van Paralles 5 naar Paralles 6.
    nu heb ik het volgende probleempje:

eerst stond er in het mapje programma’s in een mapje met windows programma’s (dit mapje bleef altijd staan ook al stond parallels uit).

Dit was handig want:

als je een word document had gedownload van je hotmail dan kon je meteen bij “open met” de juiste windows programma toewijzen waar mij je het document wilt open (in dit geval met met word dus).

nu met paralles 6 krijg je alleen wanneer Windows aan staat in paralles een mapje in je dock te zien waar de programma’s in staan. maar ik kan ze niet meer vinden als ik het document direct wil open zoals ik hier boven beschreven heb.

nu moet ik hem eerst opslaan daarna in windows microsoft office opstarten en daarna moet ik op openen drukken en vervolgens het bestand gaan zoeken.

weet iemand hoe het mapje windows programma’s in de finder weer kan terug halen en dat ie er ook altijd blijft staan zelfs als windows uit is.

ik hoop dat jullie mijn verhaal snappen.

alvast bedankt

Bijdrager
    Cardigan

Ik snap ‘m! Maar of ik de oplossing weet is nog maar afwachten:
    Ik heb zo’n zelfde soort map in mijn dock staan. Als ik daar op klik en in Finder toon waar die map zich daadwerkelijk bevindt, kom ik uit op:
    Bibliotheek/Caches/Parallels/Applications Menus/
    Daar staat dan het mapje wat jij volgens mij zoekt.. kwestie van naar je dock slepen..
    Is dit de oplossing?

Bijdrager
    Cardigan

Aha, nu ik je verhaal lees, begrijp ik dat ik net omschreven heb wat jij juist niet wilde….

Bijdrager
    balgehaktbla

bedankt voor je reactie.

ik heb ook geprobeerd om van Bibliotheek/Caches/Parallels/Applications Menus/ een snelkoppeling te maken en die in de map programma’s gezet. dat lukte wel maar dan kan ik de windows applicatie nog steeds niet aan drukken in open met.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.