7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Sufkont

Parallels 5 gaat automatisch ongewild op pauze

Hoe kan ik voorkomen dat Parallels automatisch gaat pauzeren als ik het even niet gebruik?
    kan het nergens terug vinden in de voorkeuren en in de configuratie, of ik moet wat over het hoofd zien?

Nu worden verbindingssessies niet goed afgesloten en dat vinden ze hier op het werk niet zo leuk…

Alvast vriendelijk bedankt voor jullie hulp

Bijdrager
    Yaris

Uit de handleiding:

Select the “Pause Windows when no applications are open” option to save your Mac resources.

If you select this option, the virtual machine will be automatically paused provided that:

1. the virtual machine is running but the virtual machine window is not active over 30
      seconds
    2. there are no applications running in the guest operating system (no icons of the guest OS
      applications are present in the Dock)
    Bijdrager
    Sufkont

Hallo Yaris,

Zelfs als je de handleiding er bij pakt is het voor mij nog niet duidelijk:oops:

Ik zie nergens “Pause Windows when no applications are open” als optie staan om die aan te vinken….

Wat ik wel zie is dit: (maar dat is op het moment dat hij automatisch op Pauze is gegaan)
    https://dl-web.dropbox.com/get/Schermafbeelding%202010-09-22%20om%2014.28.43.png?w=360d42d9

Ik kan hem wel handmatig van de pauze afhalen, maar ik wil niet dat hij automatisch op pauze gaat….

Bijdrager
    Yaris

Ik heb geen toegang tot Dropbox, Sufkont.

Hier een andere afbeelding:

Bijdrager
    Yaris

Ik heb geen toegang tot je site, Sufkont.

Hier een andere afbeelding:

Bijdrager
    Sufkont

Ik ben niet alleen een grote sufkont maar blijkbaar ook nog blind….

Bij mij staat dat er idd ook bij
    Schaam me dood

maar wel heel vriendelijk bedankt!

Bijdrager
    KingAchille

Sufkont, tipje: een afbeelding toevoegen gaat eenvoudig via deze knop

Browsen, uploaden en klaar:)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.