9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    OMT-fan

Parallels 11 en Sierra

Zie net dat Parallels 12 wordt aangekondigd met (voor mij) niet essentiele verbeteringen.
    Parallels gebruikt elke update als melkkoe door steeds €49,99 te vragen voor elke update.
    Weet iemand al of versie 11 gewoon draait op Sierra?

Bijdrager
    fred44nl

zeker weten doe ik het niet, maar ik draai nog steeds PD 9 op 10.11.8 – El Capitan.
    en inderdaad ze maken er wel een melkkoe van.

Bijdrager
    jackybe67

Normaal zal versie 11 op Siërra draaien. Ben nu versie 12 aan het testen en de upgrade is niet de moeite.

Bijdrager
    Niels

Versie 11 zal gewoon werken, maar naast het feit dat het een ‘melkkoe’ is, wordt de ieuwe versie altijd geoptimaliseerd voor de nieuwe versie van OSX (of macOS zoals het nu heet). Overigens misschien wel interessant voor je:

Parallels 11 Benchmarks vs. Parallels 10 and Boot Camp

En als je niet geinteresseerd bent in de kleine details kun je ook even doorklikken naar de conclusie.

Bijdrager
    fred44nl

het hangt er natuurlijk ook vanaf welk soort programma je per sé onder Windows moet draaien.
    als dat een heel licht programma is, zoals in mijn geval, dan heeft update niet zo veel zin.

Bijdrager
    MacKeessie

Ik draai op de Sierre Beta, en Parallels 11 doet het prima

Bijdrager
    OMT-fan

Ik heb met Parallels11 en Sierra toch redelijk wat problemen.
    Om de haveklap vastlopen van mijn nieuwe iMac.
    Moet dan met een harde reset weer opstarten.
    Sierra, Parallels11 en Windows10 al eens opnieuw geinstalleerd maar dat geeft geen soelaas.
    Op de site staat dat Parallels maar gedeeltelijk wordt ondersteund zonder dat er bijstaat waar het dan niet zou gaan.
    Iemand een idee?
    Ik gebruik Windows maar zeer sporadisch en wilde eigenlijk niet opgraden naar 12, maar ja….. als het niet (goed) werkt zal ik wel moeten.

Bijdrager
    optizien

ook ik heb Parallels 12 draaien icm met Sierra…. loopt naar mijn
    mening “smooth”…..

Bijdrager
    Q-collective

Op het moment van schrijven is dit document nog niet bijgewerkt, maar aangezien de laatste versies blijven werken op vier of vijf OS X versies, is de kans groot dat het prima functioneert.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.