15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Joost

Panther trouble: HotSync

Okay,

Heeft veel tijd gekost maar nu draait alles weer… bijna…

Hotsync van Plam doet het niet (klapt er steeds uit) en da’s balen, kan ik mijn Treo niet meer syncen. Hoop dat Palm het snel oplost samen met Apple.

En ik had grote hoop op fontbook maar… nee dus. Toch maar weer Suitcase erop gezet dat overigens veel sneller opstart!

Als iemand nog iets weet voor plam hotsync houd ik mij aanbevolen!

Bijdrager
    Dennis002

Geen hulp, alleen de troost dat je niet de enige bent:

http://www.macfixit.com/

Bijdrager
    MacAttack

ben ik weer de enige zonder problemen? :?

Bijdrager
    Ruben
    ”MacAttack”

NOG wel…:-P Ik verwacht dat het weer HEEL druk gaat worden op het forum de komende weken…

Bijdrager
    Emarc
    ”MacAttack”

Nee hoor, ik heb ook nergens last van. Behalve van pijn in mijn portemonee nu:P

Bijdrager
    Fuji

ook nergens problemen mee, backups mooi teruggeplaatst.
    Alles draait supervlot :D

nice programming apple!!!

Bijdrager
    PeterMeeuwsen
    ”MacAttack”

Nee hoor, ik heb ook helemaal geen problemen met Panther…
    Draait als een zonnetje….

[ik hoop dat ik geen spijt van deze uitspraak ga krijgen :)]

Bijdrager
    EagerB0bNerd
    ”Joost”

En ik had grote hoop op fontbook maar… nee dus. Toch maar weer Suitcase erop gezet dat overigens veel sneller opstart!!

Joost,
    wat is het probleem met Fontbook ? Ik heb Panther nog niet, maar een van de dingen waarvoor ik het wil is Fontbook (zodat ik geen Suitcase of Fontreserve hoef aan te schaffen…)

Bijdrager
    Joost

Eager,

Fontbook activeert fonts door ze naar fontmappen te verplaatsen. Dus als je een font in X activeert gaat hij naar of de systeem-fontmap of de gebruikers-fontmap. Dit geldt ook voor Classic.

De problemen:

1. De fonts verplaatsen zich – lees overzicht kwijt!
    2. Activering alleen voor of X of Classic – hinderlijk/omslachtig

Op zich zou ik geen problemen met fontbook hebben als ik Classic niet meer zou hoeven gebruiken voor mijn werk maar zolang drukkers nog ‘staan’ op Xpress 4 documenten zal ik wel moeten.

Overigens moet ik er wel bij opmerken dat sinds de ‘migratie’ naar Panther Suitcase een stuk sneller is geworden, zowel bij opstarten (wat idioot traag was bij herstarten powerbook) alsook in gebruik. Daarmee is voor mij het probleem met Suitcase (versie 10.2.2) weg en blijft dus (voor nu)!

Bijdrager
    EagerB0bNerd

@joost,

Ok bedankt. Dus toch niet zo handig dat Suitcase overbodig wordt…

Bijdrager
    Torz
    ”Joost”

Okay,

Heeft veel tijd gekost maar nu draait alles weer… bijna…

Hotsync van Plam doet het niet (klapt er steeds uit) en da’s balen, kan ik mijn Treo niet meer syncen. Hoop dat Palm het snel oplost samen met Apple.

En ik had grote hoop op fontbook maar… nee dus. Toch maar weer Suitcase erop gezet dat overigens veel sneller opstart!

Als iemand nog iets weet voor plam hotsync houd ik mij aanbevolen!

Op Macfixit staat een ander.Het lijkt dat als je alles ,dus panther +hotsync clean installed dat het probleem zich niet voordoet.?????
    Heb twee machines met hotsync dus ga straks maar eens een gokje wagen.
    http://www.macfixit.com

Bijdrager
    Uxmal

Alles Hotsynct hier perfect. Je moet even checken of je nog wel * enabled staat. Kan niet aan panther liggen. Wellicht zijn de mappen opnieuw ingedeeld en moet je even naar de Palm map en users opstarten + enabled aankruisen.
    Succes ermee!

Bijdrager
    HSL

big time troubles,..
    vannochtend naar een reboot bleef mijn finder hangen en was met geen mogelijkheid eruit te krijgen!!

uiteindelijk waren het de maccam drivers en stuffit deluxe 8 en salling clicker 2.0 die problemen geven..

ik ga ze nu stuk voor stuk uit proberen welke de troubleshooter is!

Bijdrager
    Torz

Hotsync werkt gewoon.Maar wel van alles clean install!

Bijdrager
    dvdooren

Hoi,
    Bij werkte hotsync ook niet meer. Clean install gedaan maar daarna wel de backup van mijn library’s (deels) en home dir teruggezet. Hotsync bleef maar hangen. Ik heb hotsync overigens niet eens geintstalleerd maar gewoon de programma en instellingsbestanden teruggeplaatst.

Echter, het leek me het proberen waard om de PalmiSync update (1.2) er voor de zekerheid overheen te gooien. Dat was de oplossing. Met het nieuwe os komt die update niet automatisch mee.

Succes
    Daan

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.