9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    PeterMeeuwsen

Panther op iPod (?)

Heeft iemand al geprobeerd om Panther op een iPod te installeren?

Ik vraag me namelijk het volgende af:
    Als ik Panther op mijn iPod installeer, vervalt dan de functionaliteit van de mp3-speler? (omdat ik waarschijnlijk mijn iPodHD opnieuw zal moeten formatteren?)

Of kan ik vrolijk verder muziek luisteren in de bus, en met mijn ‘eigen’ systeem een mac opstarten op school?

Bijdrager
    rbroen

Ergens tijdens het Jaguar verhaal is besloten dat je niet meer kunt opstarten vanaf een iPod. Ik heb dit niet zelf gecontroleerd. Als je tijd hebt… laat mij weten of het lukt.

Bijdrager
    PeterMeeuwsen

Ik heb Jaguar ooit wel op mijn iPod gekregen, werkte wel goed, maar kreeg vervolgens een icoon op mijn iPod te zien wat er op leek te duiden dat ie de muziek-folder niet kon vinden…

Maar goed, de hele installatie ging volgens mij niet zoals het hoorde, maar heb het daarna niet meer geprobeerd… ik denk dat ik vanmiddag ermee bezig ga.

Bijdrager
    driek

Deze zomer nog een panther beta gedraaid vanaf men iPod.

Bijdrager
    PeterMeeuwsen

En…? Kon je ook nog gewoon je muziek luisteren?

Bijdrager
    driek

Ja hoor.

Je moest wel voor het instellen, iets met command + i , daar ergens de eigenschappen veranderen, wat precies weet ik niet meer.
    Panther in de ibook,opstarten, ipod kiezen.

Na de instal, opstart disk kiezen, en hupsa.

Moderator
    Strifer

cool, dat ga ik ook doen als ik mijn eigen iPod heb… nu heeft alleen mijn moeder er eentje :@

Moderator
    Lucas Raggers

Pas wel op als je een systeem op je iPod zet! Na tien minuten werken vanaf de iPod wordt hij erg heet. Hij is namelijk niet gemaakt om continue te draaien (wat wel nodig is als je een systeem draait). Maar het kan wel.

Bijdrager
    PeterMeeuwsen

Ondanks de waarschuwing van Lucasraggers toch Panther geinstalleerd op mijn iPod, ging supersimpel, superglad…

Absoluut geen problemen maar goed… hij draait ook nog maar sinds een uurtje…

Nu maandag maar kijken of ie ook op school wilt opstarten…:)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.