30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)
  • Q:
    Bijdrager
    ivanzaancity

Panther net gekregen!

:D :D :D
    Ik ga even installeren!

:apple:

Kijk:

http://home.planet.nl/~roos6294/pant.JPG

Bijdrager
    awesomemac

Gauw installeren dan!!! veel plezier en suc6!

Bijdrager
    remier

Bij mij was ‘ie er om 11:55, die gast van TNT: “Je stond er wel op te wachten he?”
    Ik zo: “Ik denk heeeel Nederland 8) ”

Hier nog wat foto’s van de doos:

Bijdrager
    Mac-ofiel

Bij mij is Panther ook net afgeleverd, eerst maar op mijn iBook installeren en dan op de iMac :lol: :P

Bijdrager
    Rolf

Ik wil OOK ik wil OOK ik wil OOK ik wil OOK !!!!!

Bijdrager
    Rolf

HEBBES…… 8)

Bijdrager
    jkazius

En als je nou overdag niet thuis bent?… Komen ze dan vanavond nog een keer? of morgen?…

Bijdrager
    MarcelK

Ben blij als een kind :D

Heb hem binnen !!!!!

Bijdrager
    dvdooren

tuurlijk. je kent de post/tnt toch. de klant die staat op nummer 1 daar. ver, ver erachter komt de rest pas.:x
    Ik vrees dat ze het vandaag aanbieden en dan pas maandag. Met een beetje mazzel nog morgen. Je moet direct tnt bellen morgenochtend of als je via tracking en tracing kunt zien dat ze zijn langs geweest. dan kun je een afspraak maken of hem misschien ergens nog oppikken morgen.

Succes ermee
    Daan

Bijdrager
    aToMac

Ik heb twee weken geleden 7B85 gedownload en geinstalleerd… Ik kon niet langer wachten. :innocent:

Uiteraard heb ik ook de officiele versie besteld bij de AppleStore (voor ‚ā¨29,95 :D) twee dagen geleden, hij wordt alleen nog niet geshipped. :(

Kan iemand even confirmeren of de officiele Panther inderdaad versie 7B85 betreft?

Bijdrager
    dvdooren

24 okt 2003 
    13:45 
    Amsterdam 
    Delivered 

24 okt 2003 
    10:32 
    Amsterdam 
    Out For Delivery 

24 okt 2003 
    07:21 
    Amsterdam 
    Import Received 

24 okt 2003 
    00:33 
    Liege Euro Hub 
    Consignment Passed Through Transit Point 

23 okt 2003 
    21:47 
    Dublin 
    Shipped From Originating Depot 

23 okt 2003 
    17:47 
    Dublin 
    Consignment Received At Transit Point 

Jihaaaaaaa

Bijdrager
    KR1275
    ”ivanzaancity”

:D :D :D
    Ik ga even installeren!

:apple:

Kijk:

http://home.planet.nl/~roos6294/pant.JPG

Wat een boel images op je bureaublad???

Bijdrager
    jkazius
    ”dvdooren”

Je moet direct tnt bellen morgenochtend of als je via tracking en tracing kunt zien…

Succes ermee
    Daan

Bedankt voor de tip!

Ik heb gebeld en ze leveren het vanmiddag bij mijn broer af! Mijn vrijdagavond kan niet meer stuk…

Bijdrager
    KR1275
    ”aToMac”

Ik heb twee weken geleden 7B85 gedownload en geinstalleerd… Ik kon niet langer wachten. :innocent:

Uiteraard heb ik ook de officiele versie besteld bij de AppleStore (voor ‚ā¨29,95 :D) twee dagen geleden, hij wordt alleen nog niet geshipped. :(

Kan iemand even confirmeren of de officiele Panther inderdaad versie 7B85 betreft?

Die B in 7B85 staat toch voor Beta?

Bijdrager
    ivanzaancity

Ops !
    Ja ja… die zijn mijn nieuwe programma’s die ik gisteren heb gekocht :lol:

Het is wel 7B85

Bijdrager
    aToMac
    ”Richard

Die B in 7B85 staat toch voor Beta?

Dit zijn gewoon de build nummers. In 10.2 waren dat de 6-series, bv 6L54 (ik noem maar wat.)

Ik geloof dat 10.1 de 4 serie had.

10.3.1 gaat 7Cxx worden.

Bijdrager
    Jean Nicolas

hoe kun je de zending dan traceren? als ik bij TNT m’n referentie nummer van Apple invoer vind hij niets… of zie ik iets over het hoofd?

Bijdrager
    mattiman

Even een vraagje… Heeft iemand anders ook zijn/haar panther via het up-to-date programma besteld? Mijn bestelling staat nog steeds op “being assembled”, en ik had het idee dat dit er misschien iets mee te maken had… Mijn bestelling is namelijk al op 08 oktober geplaatst…

Bijdrager
    aToMac

Ik dus… Ik heb hem 22-10-2003 besteld, en mijn staat ook op Being Assembled. Waarschijnlijk knallen ze ze er vanavond of morgen uit.

Hoop ik.

Bijdrager
    mattiman

Ik hoop met je mee…. :?

Bijdrager
    JohmM

Net bericht ontvangen van de Apple Store: Panther komt pas over 2 tot 3 dagen, zijn er meer mensen met hetzelfde bericht?

Was ik maar naar Groningen gegaan.

John Murauer, Emmen:oops:

Bijdrager
    awesomemac

een mailtje van Apple? Nee, ik heb nog geen mailtje gehad. Wanneer heb je OS 10.3 dan besteld? En was dit de upgrade versie of de volledige versie? Maar goed, hoe dan ook, 10.3 heb ik nog niet binnen. Dus dat zal wel weer volgende week vrijdag worden wanneer ik hem kan halen op het postkantoor.

Geblokkeerd
    Anoniem

Is er een verschil tussen 7B85 en Panther??? :?

Bijdrager
    iGeysir

De panther is PRACHTIG!

Bijdrager
    mattiman

Nog altijd niets gehoord. Dus voor de zekerheid nog maar even gekeken… Had ik beter niet kunnen doen. Ik HAAT “BEING ASSEMBLED”!!! :cry: :x (beetje mixed feelings zeg maar…)

Bijdrager
    Kraid

Dat is inderdaad een puik beestje iGeysir. :)

Bijdrager
    iGeysir
    ”Kraid”

Dat is inderdaad een puik beestje iGeysir. :)

Dank je Kraid: hij heeft ook met veel plezier en wijze adviezen geholpen bij de installatie :wink:

Bijdrager
    aToMac

@mattiman: Die van mij staat nu op being shipped. Ik hoop voor je dat ie dat bij jou nu ook is.

Bijdrager
    mattiman
    ”aToMac”

Die van mij staat nu op being shipped. Ik hoop voor je dat ie dat bij jou nu ook is.

Yep!:D
    Heb gisteravond laat nog de “leveringsbevestiging” gekregen! Nu maar afwachten wanneer ‘ie er daadwerkelijk is!

Bijdrager
    aToMac

@mattiman: Heb jij hem al? Ik nog niet. :o

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.