7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Moderator
    Lucas Raggers

[Panther] Mirror Agent

Ik gebruik al een tijdje Panther als hoofdsysteem. In het force quit menu’tje staat naast de openstaande apps ook het mysterieuze ‘Mirror Agent’.
    Wat is dat? Heeft het misschien iets te maken met het al even mysterieuze uit zichzelf openende ‘login item’ dat heel even verschijnt in m’n dock als ik m’n eMac aanzet of uit z’n slaap haal.

>>HIER MIJN SCREENSHOT<<

Bijdrager
    Torz

Het ziet eruit als een classic/OS9 icoontje,Lucas!! ????

Bijdrager
    helix

ik heb die mirror agent (programma???, zeker geen OS9 want ik draai alleen OSX) ooit ook nog eens gezien bij mij, ik heb hem gequit en gezocht waar hij eventueel op mijn HD zou kunnen zitten en heb hem nog nooit gevonden.
    ben nu toch erg benieuwd waar dat ding vandaan kan komen…

laat maar horen, diegene die daar een antwoord op weten.

Bijdrager
    Urbin Design

[mod:b195e6e314=”Urbin”]Sorry Lucas ik moet van je plaatje een link maken, klinkt lullig maar Apple is watching us [/mod:b195e6e314]

Moderator
    Lucas Raggers

Het wordt steeds gekker! Ik zoek bij ‘Find’ (invisible items) op mirroragent en ik krijg twee dingen: een ‘mirroragent.log’ en een ‘mirroragent.plist’. Dit is wat de eerste weergeeft in ‘Console’:

****** mirror agent starting Fri Jul 18 22:14:31 2003
    Good morning sunshine!
    Good morning sunshine!

Mirroragent.plist geeft in TextEdit dit:

<?xml version=”1.0″ encoding=”UTF-8″?>
    <!DOCTYPE plist PUBLIC “-//Apple Computer//DTD PLIST 1.0//EN” “http://www.apple.com/DTDs/PropertyList-1.0.dtd”>
    <plist version=”1.0″>
    <dict>
    <key>ServiceName</key>
    <string>com.apple.MirrorAgent</string>
    <key>Command</key>
    <string>/System/Library/CoreServices/MirrorAgent.app/Contents/MacOS/MirrorAgent</string>
    <key>OnDemand</key>
    <false/>
    </dict>
    </plist>

Bijdrager
    tony montana

Ik zie ‘m ook in m’n force quit, het heeft inderdaad niks met Classic te maken..
    Strange.. maar volgens mij niet iets om zorgen om te maken..

Neemt niet weg te weten wat het precies voor iets is….:?
    :wink:

Moderator
    Lucas Raggers
    ”Urbin”

Sorry Lucas ik moet van je plaatje een link maken, klinkt lullig maar Apple is watching us

Misschien dat zij me het antwoord dan kunnen geven!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.