14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Timber291

Panther: Internet bankier Rabobank verslonden…

Ik twijfel nog of mijn post wel goed staat, maar dat merk ik gauw genoeg

Sinds ik over ben op Panther lijkt het internet bankieren door dit beest verslonden te zijn….. (DIt werkte tot nu toe altijd als een zonnnetje op Jaguar met safari)
    Ik heb camino, safari, en IE 5.23 geprobeerd. Bij IE kom ik erin maar kan ik mijn gegevens niet in beeld krijgen. File not found. (Heb het ook al op verschillende internet verbindingen getest…)
    Bij Camino en Safari krijg ik alleen en witscherm zo gauw ik inlog….

Ik ga zo gauw nog even netscape of omniweb proberen, misschien dat het daar wil werken, want op een windhoos-bak werkt het wel…..

Ik ben bijzonder nieuwsgierig of meer mensen hier last van hebben.. plz let me know…

Bijdrager
    MarcelK

Hier kan ik mijn bankzaken nog steeds via internet regelen bij de Rabobank (gebruik zelf Safari).

Bijdrager
    Rat

Bij mij lukt internetbankieren bij de Rabobank altijd het beste met Netscape.

Bijdrager
    Timber291

Bedankt voor de reacties:D
    Tja met Netscape werkt het zonder problemen. Wel frustratie…. het ging allemaal zo mooi met safari…..

Bijdrager
    hzlz

Ik heb hetzelfde probleem als de eerste post. Normaal werkte het bij b.t.w. het beste met IE. Thans helemaal nergens meer mee!

Powerbook G4 | 900Mhz | 640Mb | 40Gb | OSX Panther

PS: ook Camino weigert …:(

Bijdrager
    Timber291

Heb je Netscape al geprobeerd????
    Bij mij is dat de enigste waar het rabobank internet bankieren werkt.

Bijdrager
    hzlz
    ”Timber291″

Heb je Netscape al geprobeerd????.

Net geinstalleerd en het werkt, gelukkig:) Thanx

PS: Camino, Safari, IE, Opera, Netscape – je word er wel gek van!

Bijdrager
    sjonnie

Heb je misschien “blokkeer pop-upvensters” aangevinkt?
    Ik had laatst ook problemen en na lang zoeken kwam ik er achter dat het daaraan lag!
    (Ik draai overigens Jaguar, maar misschien dat je hier iets aan hebt!)

Bijdrager
    sjonnie

Ik gebruik gewoon safari voor het rabobank internetbankieren!
    Werkt prima!

Bijdrager
    Timber291

Het werkt weer als vanouds……
    @Sjonnie, bijzonder bedankt.
    Dat ik daar niet eerder op gekomen was.

Bijdrager
    hzlz

Helemaal top! Thx Sjonnie

Bijdrager
    PeterK

Is het iemand al gelukt om op de rabo site te internetbankieren met Internet explorer 5.2.3.? En zo ja hoe dan wel?

Bijdrager
    sebas

Volgens het klokhuis kun je het beste icab gebruiken voor de rabobank.
    Zelf gebruik ik vaak safari of mozilla.

Bijdrager
    nookie

Toen ik dit zag, schrok ik me wezenloos en ben het meteen zelf uit gaan testen. Inderdaad, Explorer kan je vergeten, ik in ieder geval wel. Hij geeft een melding dat je beter 5.0 kan gebruiken en geeft daarna de melding file not found. Met mozilla werkt het bij mij erg goed en met safari op zich ook wel, alleen lijkt het of het venster afsluiten in een soort loop zit. Ik kan afsluiten wat ik wil, maar krijg vreemde meldingen dat ik alleen kan afsluiten. Heel vreemd, want ik sloot af en vervolgens krijg ik weer een nieuw inlogvenster waarbij ik mijn reknr e.d in moet voeren. Ik ga maar mozilla gebruiken. Het wachten is op rabobank die een keer de site update naar de nieuwere software. Het is zowieso vreemd dat de één het wel kan en de ander niet in explorer. Ken er ook 2 die in os 10.2.x geeneens kunnen bankieren. Rabobank: erg slecht, maar als je je wilt aanmelden voor telebankieren en je zegt dat je een mac heb, dan is het antwoord dat het geen probleem is. Ja ja, zo ken ik er nog een paar.

nookie

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.