8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Chris Meijburg

Panther installatieprobleem

Heb ik eindelijk Panther, wil ‘ie niet installeren… :evil:

Ik wil ‘m installeren op een nieuwe PB 17″.
    CD erin, installatieprogramma opstarten, en vervolgens krijg je het bekende scherm waarin staat dat je op onderstaande knop moet drukken om opnieuw op te starten met het installatieprogramma.
    PB start opnieuw op, alleen niet met ’t installatie programma!
    Hij start “gewoon” op alsof je hem een normale restart geeft.

Iemand een oplossing voor dit probleem?

Bijdrager
    JeePee

Houdt je tijdens het opstarten de C ingedrukt? Wellicht is dat in dit geval nodig, aangezien hij niet automatisch van de CD opstart…

Bijdrager
    Chris Meijburg

Heb ik ook al geprobeerd, en ook met alt ingedrukt, maar dit mag allemaal niet helpen… :cry:

Bijdrager
    JeePee

Pakt hij je originele Jaguar-installatieCD nog wel? Anders zou er iets met je drive zijn….

Misschien is je Panther-installatieCD beschadigd of er is een bug, waardoor hij niet op 17″ werkt, maar dat lijkt me vrij sterk…. Neem aan dat dat toch wel uitgebreid getest is…:?

Bijdrager
    Chris Meijburg

De originele Panther CD pakt hij na de restart nog wel ja.
    Hij start dus alleen niet op met CD…

Bijdrager
    JeePee

Ik bedoel eigenlijk of je van een andere CD op kunt starten… Als je namelijk vanaf een andere CD op kunt starten, ligt het niet aan je CD/DVD-drive…

Bijdrager
    MacLover

Op mijn Powerbook G4 15″ ging alles goed. Na het opstarten en het laden van de CD kon ik gewoon opstarten en start de mac met het installatie programma. Lijkt mij dat er bij jou of iets aan de CD fout is of aan de drive. Laten we hopen aan de CD.

Bijdrager
    Chris Meijburg

Probleem is inmiddels opgelost.
    Heb geen flauw idee wat het nu geweest is, maar ben iig erg blij dat Panther nu lekker draait.

Bedankt voor jullie reacties! :lol:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.