5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Tristan

Panther Family Pack voor studenten

Een paar dagen geleden zag ik dat je Panther Family Pack voor 114 euro kon kopen in Apple’s onderwijs store. Ik dacht das een redelijke prijs om mijn 2 Macs te upgraden naar Panther. Zoals bekent is de 21e altijd een gunstige dag wat betreft de financiën van een student dus dacht ik laat ik mijn order plaatsen. Tot mijn grote verbazing is de Family Pack nergens meer te bekennen op de onderwijs store?!? Ik zou nu willen weten of iemand de family pack op de onderwijs store besteld heeft voordat deze verdween en een orderbevestiging ontvangen heeft?

Bijdrager
    KeKo

ik wil niet moeilijk doen, maar is het niet al netjes genoeg als je gewoon een single user pakket koopt?

Bijdrager
    Tristan

Ik dacht laat ik echt netjes doen voor die 16 euro extra (114 – 98 ). Maar 2x 98 euro vind ik te veel. Kunnen er geen problemen optreden als je Panther op 2 systemen installeer. Ik bedoel bevat het geen serienummer dat gecheckt kan worden?!?

Bijdrager
    Sharky K.

maakt niet uit maar ik heb gewoon tijd geleden educative versie van family pack besteld en nog geen bericht verder gekregen over eventuele afzegging van bestelling.

Bijdrager
    Nexus

Hmja, ook al kost de studentenversie 100 euro… da’s nog altijd bijna een halve maand studiefinanciering :cry:

Hoe dolgraag ik Panther ook wil, heb momenteel toch echt belangrijker dingen te besteden.:(

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.