10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    MacMeijers

Panther en Jaguar naast elkaar op 1 machine?

Is het mogelijk om naast 10.2.8 de 7B85 Panther te installeren? Onder het oude OS had je een progje SystemPicker waarmee je de OS-versie kon selecteren waarmee je wilde opstarten. Ik vind het een beetje eng om 10.2.8 al direct te vervangen door Panther.

Bijdrager
    superrick

Bij mij is het geen probleem, je dient alleen wel twee harde schijven of partities te hebben, 2 systen=men op 1 schijf gaat helaas niet. Je kunt met de panther beta installer wel je huidige jaguar opwaarderen, je kunt dan niet meer terug en de beta loopt op 31-12-2003 af dus bezint eer ge begint.

Bijdrager
    MacMeijers

Is het een risico om een aparte partitie bij te maken, of moet is perse de hele harde schijf opnieuw formateren?

Bijdrager
    superrick

als je van een schijf meerder partities wil maken dien je hem helemaal te formateren

Bijdrager
    MacMeijers

OK bedankt !

Bijdrager
    gretver

als je van een schijf meerder partities wil maken dien je hem helemaal te formateren

nee hoor, gewoon partition toolkit gebruiken

Bijdrager
    MacMeijers

Ga ik zoeken

Bijdrager
    Marijn
    ”superrick”

…..de beta loopt op 31-12-2003 af dus bezint eer ge begint.

Welke beta bedoel je hiermee, of geldt het voor ALLE beta’s
    Ik draai nu 7b85 naast 10.2.8
    Zit er over te denken om 7b85 als hoofdsysteem te draaien vandaar

Bijdrager
    MacMeijers

Ik bedoel inderdaad 7B85. Hoe draai je die naast 10.2.8. Inderdaad op een aparte partitie, of heb je een andere manier?

Bijdrager
    Marijn
    ”MacMeijers”

Ik bedoel inderdaad 7B85. Hoe draai je die naast 10.2.8. Inderdaad op een aparte partitie, of heb je een andere manier?

Ik heb mij HD verdeeld in drie partities
    eentje voor 9.2.2
    eentje voor 10.2
    en eentje voor 10.3

Naar mijn mening de veiligste manier, nooit geen gezeik dat dingen elkaar in de weg gaan zitten en altijd opstarten in het systeem dat je wilt.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.