4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    RickAlmighty

Panorama

Het programma Panorama voor de iPhone (Niet geschikt voor iPod Touch) is een handig programma op foto’s te maken op de 360 graden manier. Alleen ik ondervindt nogal wat problemen met dit programma;

Deze foto bestaat uit drie delen maar ik kan op een of andere manier nooit een goeie foto nemen omdat me handen teveel bewegen, bibberen om een juist angle te krijgen, en wanneer ik dat heb, klopt de verhouding niet meer.

Zijn er meer mensen met dit probleem is zijn er ook tips beschikbaar?

Bijdrager
    Renzsz

ik zou het eens proberen op een onderwerp wat veeeel verder van je weg is, met deze hoek waaruit je foto’s maakt klopt het perspectief voor geen meter!

Bijdrager
    MrPeanut02

panorama is hier niet voor bedoeld, als je een foto van je beeldscherm van zo dicht bij maakt, kun je toch beter een normale foto maken?

(op mijn omnia heb ik geen klachten met panorama :P )

Bijdrager
    RickAlmighty

Ik heb hier maar een voorbeeld gebruikt met drie framen, normaal shoot en plak ik ongeveer 30 foto’s achter elkaar, morgen ga ik proberen om me school kantine in kaart te brengen en de gang en klaslokalen. Ik zal die naderhand hier posten zodat ik het probleem misschien wat beter in kaart kan brengen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.