13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    wildsseb

palm

Ik heb een palm zire 72 en ik wil graag weten of ik mijn palm kan aansluiten op mijn mac en hij hem dan herkent als extern geheugen. Ik heb al geprobeerd om hem aan te sluiten via usb maar toen gebeurde er niets.

Bijdrager
    inactiveaccount

Nee, dat kan niet. Om bestanden en andere informatie over te zetten heb je HotSync van Palm nodig, dit zit in het Palm Desktop pakket.

Bijdrager
    WouterReyntjens

en werkt hotsync en palm desktop op een mac?

Bijdrager
    wildsseb

ik kon met palm desktop geen bestanden versturen via de kabel dit kon alleen met bluetooth en aangezien het een bestand is van 140 mb duurt het heel lang. na 4 uur heb ik hem uitgezet en was toen nog niet klaar. het zou dus makkelijk zijn dat je de palm kan aansluiten op mijn macbook via usb en dan hem benaderen als verwisselbare schijf.

Bijdrager
    Tijmac
    Bijdrager
    Tijmac

ook handig, je palm als usb stick

http://www.softick.com/cardexport/

Bijdrager
    rikdertien

hallo je kan in je connectiviteit op je palm instellen dat hij synct via kabel ipv bluetooth. Gaat veel sneller

Bijdrager
    wildsseb

ik zoek iets alls softtick dus dat ik mij palm als usbstick kan gebruiken alleen dan wel op de mac.

Bijdrager
    Tijmac

mar het werkt ook voor de mac, ik gebruik ook softick card export

Bijdrager
    wildsseb

als ik download druk krijg ik een exe bestand??

Bijdrager
    wildsseb

oeps downloaden de verkeerde moest cardexporter 2 hebben en niet 1

Bijdrager
    mvdenberg

Misschien kan je ook eens kijken op een palm forum? http://www.palmclub.nl

Ik raad je ook aan om met usb te synchroniseren en niet met bluetooth. Bovendien wordt je palm ook nog eens via de usb kabel opgeladen: dus weer een extra voordeel.

Bijdrager
    wildsseb

het is gelukt dus bedankt voor alle reacties.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.