4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    jamba

Palm Zire en Isync

Hallo ik vraag me af er mensen ervaring hebben met het gebruik van de zire en dan in het bijzonder i.c.m. Isyns zodat ik mijn calender en notities kan bewaren op dit witte palmpje?

Ik heb begrepen dat er geen backlight in zit maar da’s ook het enigste wat ik er van weet.

Aljo:lol: :o

Bijdrager
    pepe

Heb wel de Zire, maar maak (nog) geen gebruik van iSync. Ik gebruik hiervoor de software van Palm zelf: PalmDesktop (ook onder OSX). Prima ding zolang je niet meer dan agenda en adressen bijhouden. Voor overige dingen heeft ie te weinig geheugen (2MB) en hij heeft een langzame processor. Het ontbreken van een backlight is jammer, maar het energieverbruik is daarentegen verbluffend. Ik gebruik hem nu een paar weken en de accu zit nog helemaal vol!

iSync zit nog in de Betafase en het schijnt dat ie nog niet optimaal werkt met een Palm. Maar dat schijnt in de uiteindelijke versie beter te zullen gaan.

Bijdrager
    Arjan

Ik heb eeb palm 515 en die werkt goed met een mac. In het verleden had een PALM 3e met dezelfde specs als een palm zire.

De synchronistatie doe ik via enthourage en dat werkt uitstekend.

Ik heb isync gebruikt, maar enthourage werkt beter (= completer)

Bijdrager
    Gijs

Even copy&paste gedaan van de Apple Store:

Uw Palm Zire synchroniseren met iSync van Apple
    U kunt met het programma iSync de adressen in Adresboek en de afspraken en takenlijsten in iCal op uw Mac synchroniseren met de adressen en afspraken op uw Palm Zire. Hiervoor moet iCal 1.0 (of hoger) en HotSync 3.0 (of hoger) voor Mac OS X op de computer zijn genstalleerd. Tot slot hoeft u alleen nog uw Palm Zire toe te voegen aan de lijst met apparaten in iSync. Dat is alles.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.