4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    mulderd

Palm Tungsten T3 synchronisatie

Ja, sinds komende week zal ik trotse bezitter zijn van een Palm T3. Ontzettend mooie gimmick en bovendien is mijn baas van mening dat het mij ook productiever maakt.
    Ik wil dit mooie ding uiteraard ook op de Mac aansluiten (bolletje 800) om mijn prive agenda en contacten in de T3 te zetten. Heeft iemand ervaring hiermee ? Ik wil een strikte scheiding in mijn zakelijke agenda en prive; en als het kan ook de adressen.
    Documentatie en zo zal ik met billware oplossingen op de T3 zetten. Het gaat vooral om dat ik geen zakelijke afspraken krijg ik mijn prive iCal.

Wie kan me verder helpen ?

Bijdrager
    superrick

plam kent een standaard aganda die alles op een bult gooit, daarmee kun je niet doen wat je wilt. Wel kun je met het progje “agendus” verschillende agenda’s maken, is even klooien met de instelleningen maar dan werkt het.

Bijdrager
    Pjotr

Heb een Palm Vx. Synchroniseer een van de adreslijsten en eigenlijk de gehele agenda. Ik meen dat je aan de Mac kan dus niet alles naar de T3 hoeft te laten gaan. Wat jij wil is niet alles van de T3 naar je Mac. Ik meen dat je afspraken kan labellen als “zakelijk” . Vervolgens kijken of deze van hotsync uitgesloten kunnen worden. Weet niet of dit in richting van jouw oplossing gaat. Heb ik niet geprobeerd.

Bijdrager
    angorawol

Ook ik heb een Palm Tungsten T3. Ik vind het een fantastisch toestelletje.

Mijn ervaring is dat met de normale Palm-software en iSync, er wel een verschil wordt gemaakt tussen prive, zakelijk en ongearchiveerd, maar je kan inderdaad zorgen dat er maar een gedeelte gesynchoniseerd wordt.
    Vergeet niet de laatste versie van iSync te downloaden met de iSync-conduit te downloaden en de iSync Palm Conduit te instaleren alvorens je begint.
    Een ander hulpje dat ik geregeld gebruik is Drag’nTooth (te vinden bij http://www.ecamm.com/ en een bluetooth-USB adaptor waarmee het eenvoudig wordt om files naar de Tungsten te zenden. Omgekeerd kan je met de bluetooth adressen en delen van je agenda ‘beamen’ naar je computer via Bluetooth. (een volledige sync is me nog niet gelukt, maar dat gaat natuurlijk allemaal net zo makelijk met de HotSync)

Vergeet niet dat je een update cadeau krijgt van DocToGo als je de software gaat registreren op hun website.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.