4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Sibold

Paletten in InDesign verdwijnen uit beeld…

Ik zit in een aantal bestanden in ID van een andere ontwerper dingen aan te passen, iedere keer als ik iets van de andere partij open verdwijnen een aantal paletten (vooral de layers….) bovenuit mijn scherm en ze zijn tot nu toe met geen mogelijkheid te schalen naar een normaal wel passend formaat. (het groene “plusje” in het palet is gewoon onvindbaar en steekt denk ik een centimer of 30 boven mijn scherm uit…)
    Ik werk zelf met een 23 inch scherm dus ik vermoed dat er iets is met de beeldschermweergave van de andere partij (nog groter???) hoe is dit op te lossen zonder al te ingewikkelde toestanden uit te halen…
    Ik kan de ID voorkeuren weggooien maar dan moet ik mijn eigen instellingen weer opnieuw instellen…

Dank alvast voor het meedenken… ik hoef nog maar een bestand of 50 te openen en aan te passen *zucht * help * frusty * :evil:

Bijdrager
    Deskman

Je hebt in window > workspace een tabje waarmee je je paletten op de standaard plek kan terugzetten. Ook kun je er je eigen setting in bewaren… Reuzehandig…

Ik heb een setting voor een dubbele monitor gemaakt waarbij de paletjes ook aan de linkerkant van mijn rechtermonitor in de rand hangen.

Bijdrager
    Sibold

Oh god, het is dat je niet naast me zit anders zou ik je even vol op je … nouja… je weet wel :love:

Dat hele “twin-view” heb ik niet, maar met “default” is het probleem opgelost!

[size=24:197e627094]*** thank you ***[/size:197e627094]

Bijdrager
    Deskman

Nee, twin-view is mijn eigen setting….

De rest heb ik niet gelezen uh uh uh :sotp:

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.