5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Spongebob

pagina’s omzetten in QuarkXpress

Vrienden, ik heb hier een tweetal pagina’s die opgemaakt zijn in QuarkXpress. Deze pagina’s moeten omgezet worden van twee liggende bladzijden (met elk een linker en rechter pagina) naar vier aparte opstaande bladzijden. Het wordt wel duidelijk als je het documentje ziet.

Is er iemand die dit kan of mij hiermee kan helpen. Ikzelf ken nix van QuarkXpress en heb hier al mee zitten klooien. Ik vermoed dat het bijzonder eenvoudig moet zijn als je een beetje kan werken met Quark, maar mij lukt het vooralsnog niet. Wie kan me helpen? het documentje is te vinden op de website quark.appelsien.be (zonder www enzo). Voor meer info kan je me mailen op spongebob@telenet.be. Hopelijk is hier een goede ziel op het board die me graag wil helpen.

Bijdrager
    Spongebob

heet document heet “waselichtjes…” Met dank bij voorbaat voor de beeldverwerkers onder jullie.

Bijdrager
    pepe

Heb wat naar je gemailt….

Bijdrager
    Spongebob

heel erg bedankt pepe en obos, ik heb exactly gekregen wat ik zocht zonder dat ik dàààgen moest zitten klooien op m’n macje en daar had ik écht geen tijd voor.

Ik zal jullie eeuwig dankbaar zijn! Groetjes van de spOns;-)

Bijdrager
    pepe

Zo moeilijk was het nou ook weer niet: 1 minuut werk…. :wink:

Blij dat ik weer iemand gelukkig gemaakt heb…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.