14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    sedikit

Pagina’s OMT laden langzaam

Als ik op de site van OMT in een topic wil kijken, zoals b.v. deze:

dan verschijnt (in het zwart) de topic, met de eerste reactie. Maar dan duurt het nogal lang voordat de rest verschijnt, ook niet met scrollen.

Dit ligt niet aan de browser (Firefox) of andere (computer) oorzaken maar volgens mij aan OMT.  Want op andere sites bestaat dit “probleem” niet. Waaraan precies kan dit liggen?

Bijdrager
    KarelWillem

Pagina’s OMT laden langzaam.

Ja joh?!

:)

Zelfs bij een 1Gbit/s glasvezel verbinding is de boel traag als altijd.

Bijdrager
    Shmoo

Drank beïnvloed je reactievermogen. #carnaval

Bijdrager
    sedikit

“De gemiddelde Apple -gebruiker heeft een buitengewoon gevoel voor humor” (citaat)

Bijdrager
    Shmoo

Probeer je nou jezelf te citeren, terwijl je het citaat nog nooit eerder hebt gebruikt? 🤨

Bijdrager
    sedikit

Ach Shmoo, ik bedenk ook wel eens, net zoals jij dat veel pleegt te doen, de “humor” zelf!

Bijdrager
    sedikit

Dit komt er nog bij:

Plotseling zijn alle avatars verdwenen/veranderd. Klopt dat?

Edit: begrijp hier niets van. Terwijl ik dit meld, is het ook weer hersteld……..

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand geleden door sedikit.
    Bijdrager
    KarelWillem

Nee.

Bijdrager
    Shmoo

Das OMT LINGO … ping ping ping ping ping! GROEEEEEEN Groeeeeeen groeeen.

👇
    🕳
    🟢

Moderator
    Night

<p class=”cite”>sedikit op 24 februari 2020 om 12:30</p>
    Dit komt er nog bij:

Plotseling zijn alle avatars verdwenen/veranderd. Klopt dat?

Edit: begrijp hier niets van. Terwijl ik dit meld, is het ook weer hersteld……..

Dit is een plugin, waarin een fout bleek te zitten. Alle gebruikers zonder eigen avatar moesten hiermee een letter-avatar krijgen. Echter kregen ook degenen die wél een avatar hadden een letterbolletje. Maar dat is nu opgelost. Iedereen houdt zijn eigen plaatje (vooral belangrijk voor @Shmoo 😛). Alleen degenen zonder hebben nu een letter en kleurtje. Zo zouden de wat gecompliceerdere threads wat overzichtelijker moeten worden.

Verder hebben we inderdaad wat problemen met onze host, waardoor de site bij tijd en wijlen extreem langzaam is. Daar is nog geen oplossing voor maar we zijn er wel degelijk mee bezig.

Ikzelf ondervind er ook aardig wat hinder van (521 en 524 meldingen), vooral bij het modereren:

Bijdrager
    sedikit

Ach  @Shmoo:

幽默在大街上

@Night, bedankt voor het antwoord. “Probleem” dus niet uit de lucht gegrepen!

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand geleden door sedikit.
    Moderator
    Night

Nee nee, dat klopte helemaal.

Bijdrager
    McPim

Ik merk het ook, af en toe een periode dat er geen doorkomen aan is en pagina’s blijven hangen. Cloudflare melding ook een paar keer gezien.

Night op 24 februari 2020 om 12:58

Alleen degenen zonder hebben nu een letter en kleurtje. Zo zouden de wat gecompliceerdere threads wat overzichtelijker moeten worden.

Een verbétering, het is toch niet te geloven 😂👍🏻👍🏻👍🏻!

Moderator
    Night

Toegegeven, het gebeurt niet vaak, maar…. is dè niks 😛

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.