12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Johnny Walker

Pagina knalt eruit

Hoi Medemaccers,

Ik probeer op de site http://www.fiets.nl te komen maar safari stopt ermee. Heeft iemand een idee waarom dit is of is het een site die met een MS progje is gemaakt.

Bijdrager
    Macosx

Ja bij mij ook :)

:finderoud:

Bijdrager
    bekhof

Yep. Safari stopt ermee. FireFox doet het wel. Voor zover ik het kan zien wordt de site aan elkaar geknoopt door JavaScripts, en zoals bekend is Safari daar niet helemaal mee op goede voet :cry:

Andere browser gebruiken, denk ik zo (kan je FireFox wel aanbevelen overigens)…

Bijdrager
    Freek.

Je gaat op Java ook niet per fiets op safari! Tollol!:? :lol: :wink:

Bijdrager
    Johnny Walker

Leuke woord spelling:
    Ik wilde op fiets safari maar het is mij niet gelukt de java te bedwingen

ik ga wel ff firefox downloaden dan kan ik misschien toch de java bewingen en dan heb ik wel kand op de bolletjes trui.

later!!
    Mac vriendjes en vriendinnetjes tot de volgende keer maar weer……

Bijdrager
    Freek.
    ”Johnny

Ik wilde op fiets safari maar het is mij niet gelukt de java te bedwingen
    ik ga wel ff firefox downloaden dan kan ik misschien toch de java bewingen en dan heb ik wel kand op de bolletjes trui

Correct me if i’m wrong: Java is mij bekend als een eiland. Je kan dus hooguit de Bubbeltjes-trui verdienen als je eraf fietst:wink:

Bijdrager
    Zweefvliegerke

ik heb safari 1.0 (v85.7) en het loopt van een leien dakje, zoals ze zeggen. heb MacOsX 10.2.8, bij mij gaat die site prima. raar :?

Bijdrager
    hansje40

Ik kom de site niet meer op met zowel Safari als Explorer! Overgens geen idee wat er precies veranderd is aan de site waardoor het mis gaat. Tot voorkort kon ik de site probleemloos bekijken.

Bijdrager
    Johnny Walker

Vroeger kon ik ook al mijn bankzaken regelen met safari maar ja………

Bijdrager
    Freek.

:innocent: op os9.2.2 met explorer doet ie t pima :sealed:
    Zal morgen op het werk ook ’s checken. Heb daar nog een paar systemen op 10.3.4 lopen en de rest op 10.3.5 incl nieuwste Java-update.

Bijdrager
    Freek.

…morgen is overmorgen geworden…
    Pagina laadt wel maar zodra ik verder wil klikken knalt ie er idd uit (OS10.3.5, Safari).
    Ik ga toch maar lopen of met de auto:wink:

Bijdrager
    MacMoritz

Bij mij stopt Safari ook, nadat het gekleurde wieltje geruime tijd (ongeveer een minuut) heeft gedraaid…

Op deze manier krijg je de mensen ook niet uit de auto… :innocent:

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.