4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Raynaud

Pages Vraag

Hallo beste allemaal,

Ik ben heb een toffe nieuwsbrief gemaakt en deze wil ik versturen via mail!
    Dit is niet een probleem… maar….

Ik wil graag dat de mensen de mail openen (via mac of pc) en dat ze gelijk de layout zien zoals ik m heb gemaakt en dat ze de links kunnen aanklikken!

Ik heb m al gemaakt als pdf maar het email programma op mn Mac (Mail) die verstuurd hem als bijlage naar de Windows machines. De apple ziet m wel compleet maar zonder de links! Die werken alleen als je acrobat reader opstart! Dit mag niet de bedoeling zijn van de nieuwsbrief!

Is er een mogelijkheid dat er een programma bestaat of dat het toch met pages kan om de nieuwsbrief compleet te versturen die compatible is met alle machines en programma’s.

Ik heb in pages ook al gevonden dat je de nieuwsbrief kan opslaan als een html maar als je dan de brief wil openen staat de complete layout niet meer correct!

Hoop dat iemand me kan helpen!

Zelf heb ik een Macbook

Alvast veel dank!

Bijdrager
    sypie

Welkom nieuweling.

Omdat Pages een iApp is gaan we het daarheen verhuizen. iApps zijn applicaties van Apple.

Dank.

Bijdrager
    Raynaud

thanks,

maar ik wil graag een oplossing!
    Hoe ik het goed kan krijgen!

alvast dank

Bijdrager
    nilsgroot

Persoonlijk heb ik in het verleden een keer een nieuwsbrief-achtig iets mogen versturen. Mijn advies: html. Dat klinkt misschien gek, maar de ontvanger van jouw e-mail kan niet zo veel met een pdf. Dat jij hem als een plaatje te zien krijgt is omdat Mail automatisch een voorvertoning laat zien. Op een pc met Outlook ziet het er natuurlijk uit als een bijlage.

Volgens mij kun je met Mail html-e-mails maken, maar volgens mij was het nog best wel beperkt. Mozilla Thunderbird kan beter met html overweg. Of als je helemaal voor safe wilt gaan dan kun je het beste met Entourage werken.
    Tot slot zit je dan nog met een klein probleempje.. hoe ga ik van Pages naar html? Dat exporteren is een goede stap, daarna opnieuw opmaken in Thunderbird en links toevoegen; klaar is klara:)

Kost wel wat tijd, succes!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.