15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    vIncent538

Pages voor imac!

Hallo,
    Wij gaan een nieuwe imac kopen, zit erop een nieuwe imac standaard pages, keynote en numbers, of moet je dat appart kopen.
    Alvast bedankt.
    Vincent

Bijdrager
    JJIB

Dat kan allemaal appart worden gekocht in de App Store. Denk er dus aan om een iTunes gift card te kopen.

Bijdrager
    KarelWillem

Er zit iLife (Garageband, iPhoto, iMovie) bij een nieuwe Mac.

De door jouw genoemde pakketten horen bij iWork.
    En die moet (kun) je inderdaad in de App Store per stuk aanschaffen.

Bijdrager
    Danyboy

Dat moet je inderdaad apart kopen in de mac app store, je kan ook de hele bundel kopen voor zo’n € 80. Ilife daarentegen (garageband, imovie, iphoto, idvd,iweb,…) staat op iedere imac.

Bijdrager
    vIncent538

Oke bedankt

Bijdrager
    tarun

Pages, Numbers en Keynote zijn afzonderlijk te koop in de app store voor €15,99 per stuk.

Bijdrager
    SanderTreur

Maar dit mag ik vast niet zeggen.
    [mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Inderdaad, dat heb je juist. Wil je dit soort berichten dan voortaan ook niet meer posten?[/mod]

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Ik dacht dat dergelijke aanzetten tot illegale praktijken hier niet toegestaan waren??? HUISREGELS???

Bijdrager
    whispering

En 16 euro is niet heel duur. Hoe goedkoop moet software worden om te voorkomen dat het gekraakt wordt?

Bijdrager
    SanderTreur

Sorry hoor Joop, wist niet dat je zo overstuur zou raken :sarcastic:. Voor privégebruik vind ik dat het gewoon moet kunnen. Het iLife pakket heb ik daarentegen wél gekocht. Denk niet dat het veel verschil maakt voor Apple’s omzet. Bovendien, hun producten zijn al duur genoeg. Maar inderdaad, ’t mag niet.

Bijdrager
    macpro

Ook voor privé gebruik kan het niet.

Als je brood bij de bakker haalt voor jouw werkgever betaal je dus wel en als je het haalt om thuis op te eten betaal je niet.

Achterlijke redenatie.

Bijdrager
    Qmagic

@SanderTreur: Wel bereid zijn om een mac van meer dan €1000 te kopen en niet bereid zijn om een programma van €16 te kopen? Die logica kan ik echt niet volgen…. En die lage software prijzen zijn er juist voor het privé gebruik betaalbaar te houden….

Bijdrager
    vinylmasterz

@sandertreur:
    Hallo Sander,
    Bedankt voor de tip!

Bijdrager
    SanderTreur

Ik probeer zeker niet te vertellen dat het legaal en ik geef toe dat ik hier de fout in ga en het verkeerd breng. Excuus. Maar we doen allemaal wel eens dingen die niet mogen. Nu maar weer ontopic, niet? :yum:

Moderator
    Strifer

Overigens het het wel zo dat als je ze al voor je oude Mac (ik weet niet of je die hebt) hebt gekocht je ze ook weer kan installeren op je nieuwe iMac.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.