5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Pages Update 4

Ik kreeg net de melding dat er een Pages update beschikbaar was.
    Deze voegt een interessante functie toe: exporteren naar ePub. Dit is waarschijnlijk heel handig voor sommige iPad gebruikers. Natuurlijk kan je zo ook je eigen boeken heel makkelijk naar ePub omzetten.

Deze update verhelpt problemen in Keynote, Pages en Numbers en biedt de mogelijkheid om Pages-documenten te exporteren naar de standaard ePub-bestandsstructuur (voor gebruik in iBooks).

Deze update wordt aanbevolen voor gebruikers van iWork 9.0, 9.0.1, 9.0.2 en 9.0.3. Uitgebreide informatie over deze update en over wijzigingen in de afzonderlijke programma’s vindt u op deze webpagina: http://support.apple.com/kb/HT4165?viewlocale=nl_NL.

Bijdrager
    Vinhelper

Ha ha, bij mij is het de grap dat Pages het wel doorheeft, maar als ik dan op ”Naar Software-update” klik, zegt die vervolgens vrolijk dat er geen nieuwe software beschikbaar is.:angry:

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Heb je Pages in een andere map gezet dan /Programma’s/iWork ’09? Want dan krijg je dat soort ellende, is mijn ervaring:(

Bijdrager
    Vinhelper

Klopt, dat is ook meteen het probleem. Thanks!

Dat doe ik omdat ik een ‘Programma’s’-map wil hebben, niet een map met mappen met programma’s. Dan kun je nooit snel wat terugvinden.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Ik wil het nou net omgekeerd: een map Programma’s met daarin mappen met categorieën: Audio/Video, Grafisch, Office, Spellen, enz. Helaas heb ik dus wel ook nog een map iWork ’09 in plaats van dat die in de map Office staan …

Dit probleem doet zich trouwens met meer Apple-software voor — iPhoto bijvoorbeeld geeft ook aan dat er een update is, maar Software-update vindt die niet als iPhoto niet gewoon in /Programma’s staat. iTunes is dan ook weer een verhaal apart: daarvan worden de updates wel gevonden en gedownload, maar dan heb ik dus de oude versie in Audio/Video en de nieuwe in /Programma’s zodat ik hem elke keer met de hand moet verplaatsen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.