27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)
  • Q:
    Bijdrager
    macnick

Pages Trial Afgelopen wat nu?

Ik moet maandag een verslag inleveren voor school.

Maar, mijn Pages is trial is net afgelopen, ik was bijna klaar

Wat moet ik nou in godsnaam doen :?

Om nu nog Pages te kopen voor dat laatste verslag…

Bijdrager
    computer space

Computer opnieuw installeren (of op een USB schijf) en een nieuwe install van de Trial draaien.

Moderator
    Pete.Z

Gewoon kopen, of ga je de rest van je leven niet meer tekstverwerken :wink:

Even verplaatst naar juiste forum trouwens.

Bijdrager
    Koetjesreep

Serial zoeken of gewoon kopen, je zal het vast nog wel vaker gebruiken.

Bijdrager
    macnick
    ”Koetjesreep”

Serial zoeken of gewoon kopen, je zal het vast nog wel vaker gebruiken.

Serial zoeken? Waar?

Bijdrager
    me.com

Dat mag hier niet besproken worden…

Bijdrager
    Afroman

Google of zo? Is maar een suggestie.

En 79 euro is echt niet duur voor het pakket… Gewoon kopen dus.

Bijdrager
    Koetjesreep

Mag inderdaad niet besproken worden.
    En tevens zou een hoogleraar van mij zeggen, is het een domme vraag die je stelt.
    Wees eens niet zo passief.

Bijdrager
    computer space

FF OSX opnieuw installeren op een USB stick , en dan nogmaals de trial draaien kan toch prima. Ik neem aan dat ie morgen nergens een Pages zal kunnen kopen.

Bijdrager
    demandiebakt

79 euro is echt niet duur voor het pakket… Gewoon kopen dus.

je weet niet of hij dat er voor over heeft natuurlijk afroman, ik zou zeggen dat als je het wilt blijven gebruiken dan moet je het kopen, anders ga je naar een gratis alternatief. het ligt er maar aan wat je prioriteiten zijn.
    openoffice kost je niets en werkt in mijn ogen ook prima. ik gebruik niet zo vaak een textverwerker dus dan is het ok.

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Pages is voor zijn prijs zeker zijn geld waard. Enige oplossing zou anders zijn op een externe harde schijf nemen, daarop een OSX installeren en vanaf daar booten en dan weer de trial. Lijkt me omslachtig en tijdrovend. Serials kun je natuurlijk illegaal van het net halen, maar er bestaat ook een Trojan Horse die als een gekraakte versie van iWork gecamoufleerd is. Opletten hiermee.
    Eerlijkste oplossing is het pakket kopen. Het kost nu toch ook de wereld niet hé?

Bijdrager
    wouwout

de serial krijg je – als je ‘m bij apple koop – electronisch, dus geen excuus om gewoon te kopen, cheapo.

Bijdrager
    MacHW

Even naar mij opsturen, dan zet ik wel om naar .doc ofzo. Dan kan je het openen met OpenOffice… Dan is het gratis:) Stuur maar een PM als het nodig is.

Bijdrager
    Xigh

Sowieso zit er in het pages bestand gewoon een tekstbestand, dus je kunt het altijd nog in Tekst Editor openen.

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Ik vermoed dat je dan “toon pakketinhoud” moet selecteren?

Bijdrager
    Hansi2124

Even de .plist van iWork verwijderen doet wonderen;-)

Bijdrager
    Maikelw

Mocht je geen andere oplossing hebben: Openoffice;)

Bijdrager
    Oppie
    ”Hansi2124″

Even de .plist van iWork verwijderen doet wonderen;-)

Welk wonder gebeurt er dan?

Bijdrager
    Hansi2124

Dan schijnt de trial weer opnieuw te beginnen (las ik net in een vorig draadje).

Bijdrager
    Oppie

Ja, daar riep ook iemand het, zag ik net.
    Nou, ik heb de proef wel eens op de som genomen, en verdomd, ze zijn niet helemaal achterlijk bij Apple: de testperiode verandert niet!

Bijdrager
    Hansi2124

Jammer dan voor de TS wat deze tip betreft dan:-(

Bijdrager
    fatboysmart
    ”Oppie”

Ja, daar riep ook iemand het, zag ik net.
    Nou, ik heb de proef wel eens op de som genomen, en verdomd, ze zijn niet helemaal achterlijk bij Apple: de testperiode verandert niet!

Het werkte toch echt in iWork’08… of het in de nieuwe nog werkt weet ik niet.
    Ik heb hem overigens gewoon alsnog legaal gekocht.

Bijdrager
    DouweM

(Als dit te illegaal wordt haal ik het wel weg)

Edit door moderator: sorry, maar hier stond een gedetailleerde uitleg over hoe je gratis een trial versie door een retail versie kunt vervangen en dat mag niet volgens de forumregels. Daarom verwijderd.

”De

Elkaar actief helpen in het vinden of direct downloaden van bestanden/programma’s waar gewoonlijk voor betaald wordt, is niet toegestaan.

Bijdrager
    Pieterr
    ”DouweM”

Als je zoiets aan het begin van je posting zet, voel je blijkbaar zelf al aan dat dit niet helemaal kosher is…

My 2 cents:
    Mensen die op dit soort (=tip van DouweM) tips zitten te wachten moeten zelf maar gaan goegelen.

Bijdrager
    Marius1976

Ik snap niets van dat gezeur.

Dat over de prijs van apple hardware gediscussieerd wordt, snap ik maar al te goed.

Maar dat iemand zelfs loopt te meuten over de prijs van de software, snap ik niet. Apple software is, in tegenstelling tot de hardware, erg scherp in prijs.

Buy!
    Buy!
    Buy!

Bijdrager
    Pieterr

Omdat software (vrijwel) kosteloos vermenigvuldigd kan worden, is men nogal eens in de veronderstelling dat het ook kosteloos gemaakt is.

Bijdrager
    DouweM
    ”Pieterr”
    ”DouweM”

Als je zoiets aan het begin van je posting zet, voel je blijkbaar zelf al aan dat dit niet helemaal kosher is…

My 2 cents:
    Mensen die op dit soort (=tip van DouweM) tips zitten te wachten moeten zelf maar gaan goegelen.

Daar heb je zeker een punt, maar er werden in dit topic al eerdere dingen van deze strekking geplaatst en niet verwijderd o.i.d…

27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.