7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    maria

Pages panel InDesign

Goedemiddag,

Weet iemand hier misschien een oplossing voor?

Sinds gisteren ziet mijn Pages venster in InDesign (CS4) er zo uit.

De master thumbnails zijn verdwenen (als je ‘m op horizontaal zet zie je ze wel), de pagina thumbnails kunnen niet meer naar links verschuiven en
    de icoontjes aan de onderkant zijn verdwenen. Vrij irritant:(

Bijdrager
    SvS

– Ik vermoed dat op een van die pagina’s links buiten het bladpagina nog een of ander kadertje zit.
    – al opnieuw opgestart?
    – zelfde fenomeen bij nieuw document?

Bijdrager
    maria

Meerdere keren opnieuw opgestart, maar er verandert niets:(

Als ik een nieuw document aanmaak met de optie ‘Facing pages’ niet aan, dan schuiven de pagina thumbnails wel naar links. (Bij die optie aangevinkt verschuiven ze weer naar rechts in het panel.)

Hieronder heb ik de optie bij master verticaal uitgevinkt, dan zie je de master thumbs wel.

Bijdrager
    SvS

Hier heb ik “show verticaly” bij masters aanstaan.

Bijdrager
    Blieper

Heb het al eens eerder gezien, je masterpages kun je waarschijnlijk groter maken door met de muis boven de scheidinglijn te gaan staan en dan kun je het groter schuiven. Anders zou ik de voorkeuren herstellen. Zie ik het goed dat je op een windows werkt?
    Op Apple is dat in ieder geval voor InDesign CMD-Alt-Ctrl-Shift en dan InDesign Opstarten…

Bijdrager
    maria

het is gelukt, dankjewel!!! windows klopt, alt control shift gedaan bij opstarten:)

Bijdrager
    Blieper

Let wel op dat je instellingen dan weer op ‘Default’ (hier ‘Standaard’) staan.;-)

Fijn in ieder geval dat het weer werkt.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.