7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    505

Pages Onverwacht gestopt. Bij afdrukken en exporteren.

Ik wil een bestand van 15 pagina’s uitprinten in Pages.
    Helemaal in Pages gemaakt.

Maar elke keer als ik op uitprinten druk knalt Pages eruit en is het ‘overwacht gestopt’!

Iemand enig idee? Printerdriver die niet goed is? Pages?

Denk ik slim te zijn en het te exporteren als PDF, en dan te printen. Bij exporteren hetzelfde geval. ‘Onverwacht gestopt’.

:cry: :cry:

Ook een nieuw bestand werkt niet. Ik dus dik in de problemen, hij moet gewoon printen :innocent:

Bijdrager
    Turbanus

Is het een heel groot bestand?

Bijdrager
    505

Nee, niet zo gek. 3MB.

Gelukkig heb ik mijzelf kunnen redden door het bestand te exporteren naar Word (dat werkt dan wel) en zo kan ik het dus uitprinten. Morgen heb ik het nodig.

Maar printen via Pages doet het dus nog niet, net zoals exporteren naar PDF.

De inhoud naar een nieuw Pages document kopiƫren hielp ook niet. Andere dingen printen werkte helaas ook niet meer.

Ik heb nou iig even rustig de tijd. Dus wie weet een oplossing?

Bijdrager
    Turbanus

Heb je je rechten al een hersteld met schijfhulpprogr.?

Bijdrager
    Nihilist

Gebruik je wellicht voetnoten? Dat schijnt wel ’s een probleem te kunnen zijn bij exporteren naar PDF/Printer…

Bijdrager
    505

Voetnoten staan er zat in :evil:

Dat is het dus!!

Want ik heb vandaag even getest en een bestand zonder voetnoten werkt perfect. Vreemde zaak.

Bijdrager
    petermac

Ik heb nochtans vaker een paper van zo n 15 paginas uitgeprint, waar ook VEEL voetnoten instaan… Bij mij geen problemen hoor…

Maareu, een tekstverwerker die niet met voetnoten omkan… Lijkt me toch een zware handicap als je een student bent en je pages gebruikt… Wat is de oplossing als ik dit ook zou voorhebben? Want bij exporteren naar Word ziet het geheel er toch altijd veel anders uit… De hele opmaak is dan toch naar de botten…

Ik heb trouwens pages versie 1.0.2
    Uit iWork 2005 dus als ik me niet vergis:)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.