7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    ego

pages: nummering

Ik heb een lang document met alles erop en eraan (voorblad, voorwoord, inhoudstafel, corpus, referenties, bijlagen …) (thesis).

Nu wil ik twee verschillende nummeringen in dit document.

1. voor het voorblad en inhoudstafel vooraan en voor referenties en bijlangen achteraan in romeinse cijfers!!!!

2. voor het corpus, midden van het documt, in arabische cijfers…

Dit lukt mij niet in pages, mij al suf gezocht…
    Je kan wel bij lay-out info, en dan secties aanduiden dat je de nummering vanaf bepaald aantal kan laten lopen, ma verder niets…

Eigenlijk zou het opgelost zijn mocht ik de nummering in romeinse cijfers kunnen laten lopen, ipv arabische… Maar als je paginanummer invoegt is dat altijd in arabische cijfers en ik kan dat nergens aanpassen…

Wie kan me helpen???

PS: je zou kunnen zeggen, doe het dan handmatig, maar dat werkt niet, want dan is mijn automatisch inhoudstafel niet meer correct…..

Bijdrager
    tarun

Na het invoegen selecteer je het paginanummer. Rechtsklik op de selectie en je krijgt een submenu waaruit je onder andere romeins kan kiezen.

Bijdrager
    ego

Hmmm Inderdaad, dat had ik niet gevonden…

Helaas, in de nummering in de automatisch inhoudsopgave geeft hij dan niet de romeinse cijfers weer voor de bijhorende pagina’s…

weet je misschien ook hoe je de paginanummering in de inhoudstafel kunt aanpassen??? Dan ben ik helemaal gelukkig :lol:

Bijdrager
    tarun

Sorry, maar dat krijg ik ook niet voor elkaar. Iemand anders?

Bijdrager
    ego

inderdaar, er zijn nog een paar dingen die dringend in een update moeten aangepast worden…

Tenzij der toch iemand een oplossing weet??? Wie kan in de automatisch inhoudstafel romeinse cijfers maken van de paginanummers????
    het zou mij echt gelukkig maken….

Bijdrager
    m0217585

Iemand die hier een oplossing voor gevonden heeft?

Andere vraag: Hoe krijg je het voor elkaar om de eerste pagina niet genummerd te hebben? Het is iets met secties invoegen, maar de Helpfunctie helpt niet echt goed.

Greetz

Bijdrager
    iKip

Misschien dat iemand na een jaar een antwoord heeft op de vraag van Velonomika?

Andere vraag: Hoe krijg je het voor elkaar om de eerste pagina niet genummerd te hebben? Het is iets met secties invoegen, maar de Helpfunctie helpt niet echt goed.

Niet dat je de 1 niet ziet maar dat de nummering op bladzijde 2 of 3 met 1 begint

BvD

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.