6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    henrybu

Pages Numbers Keynote

ik overweeg mijn iMac in te ruilen voor een iPad pro 12 ‘ nu vraag ik mij af of je in iWork dezelfde bewerkingen kunt doen als op de Mac, of zijn er beperkingen, zoals het maken van templates of het maken van formules.

Moderator
    Night
    Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Dat artikel is zes jaar oud, ondertussen is er aan allebei de versies veel gesleuteld.

Ik zou in elk geval niet aanraden om het schermtoetsenbord te gebruiken voor groot werk. Kleine aanpassingen maken gaat goed genoeg daarmee, maar zodra je veel te doen hebt is het vÊÊl makkelijker om het document op een Mac te openen zodat je met muis/trackpad en een echt toetsenbord veel fijnere controle hebt en sneller werkt dan op het scherm van een iPad.

Moderator
    Night

Ondanks dat het inderdaad een ouder artikel is, is een van de punten die erin worden aangehaald precies dat wat je nu schrijft, @jakko-westerbeke 😘

Bijdrager
    gipsman

Er bestaan natuurlijk ook externe fysieke toeysenborden voor de iPad.

Bijdrager
    aartjan.nl/blog

Als je het over zulke eenvoudige programma’s hebt zou ik niet twijfelen en meteen overstappen. Maar uiteraard kom je dingen tegen die lastig zijn.

Neem er een Bluetooth keyboardje bij van een tientje bij de Action, die is perfect. En een mooi standaardje voor een paar euro.

Je zal zien dat zelfs veel sneltoetsen als ⌘-Tab en ⌘-N allemaal perfect werken.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.